Snelheid van de E-Revo brushless, E-Revo,...

Inderdaad.
Daar hoort ook geduld bij.
Goede raad die ie krijgt slaat ie in de wind.
Het is een leuke hobby, kost op zich een aardige cent, en iedereen wil je helpen -of op een forum of in het veld- maardan moet je ook geholpen willen worden.
Anders wordt het hard leers en kost het nog meer geld en gaat het leuke van de hobby snel voorbij.

Ga dus eerst eens voor je zelf na wat en waar wil je gaan rijden.
Kijk wat je aan centjes hebt, niet alleen voor de aanschaf van je wagen ( of start set) maar ook voor lader, accu (s) en reserve onderdelen (want er gaat zo nu en dan iets kapot of is versleten, en hoe harder ie rijd hoe sneller het slijt/kapot gaat)

Dus neem je tijd, zeker nu in de winter en nee RUSTIG je beslissing.
Binnenkort koemen er waarschijnlijk een hoop 2WD slash'ste koop, "iedereen" wil de snelle 4X4 VXL ( ikke ook)

Ik wil graag een volgende auto kopen en dan ist time out...

Maar ja ik wil veel info krijgen dan moet ik later als het moment er is niet te veel info verzamelen nu is er nog veel tijd...

Groetjes

kzal ik eens een opmerking geven lex!
bij elke beetje deftige rtr auto staat aanbevolen vanaf 14jaar.
en daar hebben ze hun redenen voor.
laat staan dat je met de revo op 6cellen rijdt. 12 jaar is te jong voor dit .dit is geen speelgoed. maar een wapen op u leeftijd.bij die sneheden op iemand zijn been knallen.gegarandeerd naar spoed.laat staan als het een kind is van u leeftijd.of je moet maar eens tegen een geparkeerde wagen knallen.wie zal het betalen.(mama en papa)
zoveel voorbeelden waar je beter eens over nadenkt!ik denk zelfs.als u ouders dit monster zien rijden.dat ze er geen 2keer zullen moeten over nadenken.

Laatst bewerkt:
Je hebt daarbij al 4 jaar brushed gereden. Misschien speelgoed autootjes. Je hebt een E-savage en je krijgt binnenkort een E-maxx met een MMM Pro. En dan wil je zonder dat het ding is aangekomen direct weer een nieuwe auto die snel is ?

Leer dus eerst maar met de E-maxx rijden zonder schade te rijden aan je auto of aan anderen hun spullen, en kijk dan verder naar revo's enz. En snelheid is niks. Bij sneller dan 60 km/h kun je door 1 stuurfoutje je hele auto slopen.

Mijn E-Savage is ook 14+ en die is makkelijk bestuurbaar,...

Ik ken iemand ook 12jaar of 13 weet het niet goed en die rijd met een Losi XXL
In het begin a ik ook niet veel op straat komen met de E-Maxx eerst wat leren in de wei
Daar is ook genoeg plaats en achteraf op straat en weet hoeveel pijn het doet als je tegen iemand zijn been rijd mijn zus (19jaar) rijd 5min met de E-Savage en vlam tegen mijn been deed geen deugt !
En mijn ouders zeggen " Het is u geld gij doet ermee wat ge wilt"

@mixit,
De volgende zal minder snel zijn want mijn zus wil er ook mee kunnen rijden... ongeveer 55km/u

ooow ja @dafke,
Het geld is gisteren gestort dus vandaag zal het op u rekening staan

Groetjes

Laatst bewerkt:
ok lex.ik hou het in de gaten.
je mag wel de e-revo brushless niet vergelijken met een e-savage hoor.
maar als u ouders er niets tegen hebben.wie ben ik dan om mij te moeien.
en zoals je daar vermeld ga maar eerst goed testen in de wei.het zal nodig zijn.
wanneer heb je hem de e-maxx?
het is toch niet die van op een belgische verkoopsite met de gorrila motor?

De E-Maxx is 2de hands dus niet van een verkoop site ofz.

Ik heb gisteren een voorschot betaalt zodat de verkoper de nieuwe motor, regelaar,... kan bestellen eenmaal die onderdelen aangekomen zijn kan hij beginnen sleuterlen (5 a 6dagen sleutel werk)

Dus ik veronderstel binnen een kleine maand dat de E-Maxx hier zal staan

Groetjes

hoi lex.
hier zou ik toch maar eens naar kijken hoor 5A6 dagen.dat is raar.een e-maxx haal je inderdaad uit elkaar en weer in elkaar op een dagje.met de verkoopsite bedoel ik kapaza.daar staat een aan die prijs.die heeft hier ook ooit te koop gestaan.

een nieuw motortje steken en een andere regelaar doe ik en denk wel de meeste anderen hier in nog minder dan een uur hoor
maarja als je toch geduld hebt moet het dan niet snel gaan he voor je :)

Ik zou vanaf nu echt wel gaan twijfelen of je niet bent opgelicht !

Nog een raar vraagje:
Je schreef pas:
ooow ja @dafke,
Het geld is gisteren gestort dus vandaag zal het op u rekening staan

Maar de aut is toch niet van dafke? wat heeft dat dan met dit topic te maken ?

@ mixit dat was voor de regelaar dat ik van hem heb gekocht...

Maar er is meer te doen dan een regelaar en een motor in te steken !
Wat weet ik niet allemaal maar ik laat hem tijd.

Groetjes

Back