Snelheid van de E-Revo brushless, E-Revo,...

Hmmm, interessant :confused: :confused: :confused:

Het zou zomaar eens kunnen .......:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Maar heb je er ook een zender bij :rolling::rolling::rolling::rolling:

Ik wil me wagentje wel terug.....

Kun je er ook mee jumpen ?

Ja er zit wel een zender bij alleen moet je die ook weer met een zender aansturen omdat de straling die er af komt net zo sterk is als een magnetron.. Jumpen doet die ook, maar een schans van 1 cm hoog en hij land op de maan :mrgreen:

Ik doelde overigens op het feit dat Lex zei dat een verkoper zei dat hij zoveel km/h ging.. Hoe heeft hij dat gemeten, waar heeft hij dat gemeten? 75 km/h op de weg is leuk maar als hij daarna oververhit omdat je op gras gaat rijden...

@Hobby

Godmiljaar! Ik had nr 3 :(:(:(:(

op het strand kun je wel echt tot je top gaan hoor
op het harde zand dan toch
ik ga ook veel op strand gaan rijden met men nitro savage, ik heb wel geen snelheids metertje bij de hand maar dat is zeker ook rond de 70 hoor dat ik ga

Ik ben de verkoper...

@lexboy:
Ik heb nooit 5a6 dagen gezegd voor de montage? Ik zei twee dagen...

De topsnelheid van 70km/u heeft de verkoper van de MM pro en de motor gezegd (Dan Fischer van Kershaw Designs) en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je met dezelfde motor op 14 nimh cellen 73km/u haalt (gps gemeten).

De prijs is zeker niet overdreven aangezien dit helemaal geen standaard e-maxx is! (Gorillamaxx alu/carbon chassis, rpm armen, cvd's en hopen andere upgrades)

tuurlijk geloof ik het;ik heb ook het tegendeel nooit gezegd ik heb ik mijn revo deze zomer geklokt op 82kmph met garmin gps.en dat is zekers niet de hoogste snelheid wat je uit een revo kan halen.ik bedoelde met mijn opmerking of je gelooft dat hij dat ziet op zijn zender?ik heb dat nog nooit gezien .ik kan ook verkeerd zijn.maar ik zou niet weten hoe dit moet gaan werken.snelheid aflezen op de zender!

Klopt, er zijn zenders, waaronder de Spektrum DX3S die telemetry hebben. Hierdoor kun je snelheid, rpm, temperatuur en volgens mij ook nog de voltages van de rx batterij (handig voor nitro) uitlezen op de zender zelf. Maar zoals Byte zegt er zijn veel mensen die het fout afstellen en dus verkeerde waardes uitlezen, het is echter wel mogelijk correct waardes te verkrijgen.

Laatst bewerkt:
Hoe kom een 12-jarige zo even aan €500??
Ik maar denken dat m'n t-maxx 3.3 voor €265 duur was..(op 14-jarige leeftijd)

Misschien rijke familie?

Overigens is 500 euro toch niet zo heel veel? Mijn familie is nou niet bepaald rijk te noemen maar ik had toen wel een game cube met behoorlijke stapel spellen.. van mijn eigen gespaarde geld gekocht...

Al was ik toen... 14?

werkt redelijk correct hoor op een zender zoals een spekrum dx3s

ow ja ? heb je dit wel eens vergeleken met een radargun of GPS?

Bovendien is de meetfout die je krijgt met de spektrum bijna 36% , dat betekend 50 Km/h op de spektrum is 32Km/h in het echt gemeten met de radargun, Als de instelling van de toerental sensor niet nauwkeurig wordt gedaan is de afwijking nog hoger ......Bovendien de gene die met het blote oog kan zien hoe hard 50 Km/h is, moet nog geboren worden;):mrgreen:

Het doorgeven van de opgenomen waarde's werkt redelijk correct.

ow ja ? heb je dit wel eens vergeleken met een radargun of GPS?

Bovendien is de meetfout die je krijgt met de spektrum bijna 36% , dat betekend 50 Km/h op de spektrum is 32Km/h in het echt gemeten met de radargun, Als de instelling van de toerental sensor niet nauwkeurig wordt gedaan is de afwijking nog hoger ......Bovendien de gene die met het blote oog kan zien hoe hard 50 Km/h is, moet nog geboren worden;):mrgreen:

Het doorgeven van de opgenomen waarde's werkt redelijk correct.
Alles hangt af van je instellingen; als je de roll-out juist berekent zal hij bij snelheden tot het punt waar de banden beginnen uitzetten perfect meten, voor hogere snelheden moet je het uitzetten van de banden meerekenen. Het hoogste dat de spektrum bij mij heeft weergeven tot nu toe is 128km/u en dat was op een strand in frankrijk met 60km/u wind in de rug en ik denk dat het ongeveer 110km/u moet geweest zijn... (ook aan de banden te zien)

Ik kan je trouwens zeggen dat de dx3s meting met juiste instellingen maar een paar km/u afwijkt van een gps!

Als je echt een juiste meting wilt hebben voor je topsnelheid steek je een gps in je auto en pas je de instellingen van de dx3s aan tot ze hetzelfde zijn. In dit geval zijn de lagere snelheden natuurlijk wat lager dan aangegeven.

Hoe kom ik aan het geld ?

Geen rijke ouders...
Niet door de feestdagen...

Ik heb 2jaar geleden een E-Savage gekocht daar tussen NIETS ik heb mijn tamiya verkocht...

dan zit ik al aan €80 voor de tamiya
Met 2jaar sparen gemiddelt €250 per jaar vorig jaar had ik €200 en dit jaar tot nu toe €175

75+200+175 = €450

Dan nog eens wat klusjes doen en verdien ook al snel €50 had een week geleden had ik €570 - €230(voorschot E-Maxx) - €25 (regelaars van dafke) + €5 zondag = €280

Daar moet nog eens €270 van af voor de rest van de E-MAXX af te betalen en met de feestdagen zal ik ook nog wel €100 bij krijgen dan heb ik genoeg voor nog eens wal lipo's

Zo kom ik aan al het geld

Groetjes

zoek een baantje al de tijd die je hier zit te typen kan je ook werken. nu niet komen ik ben pas 12 ook iemand van 12 kan werken als je maar wil!!!!!!!!!

Back