Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dankje, die ''1 c'' had ik in 1e instantie afgeplakt en ge-airbushed, alleen vond ik het niet dekkend genoeg en heb met een penseeltje de boel overgeverfd. net als de andere witte vlakken.
Het schiet lekker op nu, ik heb de vleugels een crème-achtig kleurtje gegeven..inmiddels ook de transfers aangebracht en wat details, freehand gedaan. net genoeg voor een leuk effect.fotootje komt er asap aan
dank heren, maar deze gaat echt wel vliegen of crashen, anders was ik wel plastic modellekes gaan maken!
Ramses, je arendsogen hebben dat idd goed waargenomen, vv en rubber aangedreven doosje is enigzins gekannibaliseerd, had wat dingetjes nodig wellicht ga ik die nog's bouwen, maar echt zin heb ik daar nog niet aan, lijkt me een moeilijk project om goed aan het vliegen te krijgen
Het bouwen gaat niet snel bij mij. Maar ik ben wel bijna klaar met het stabilo. Ik bouw dit met een omtrek van 1,5 x 6 mm balsa. Daartussen komt denk ik 1 latje van 1,5 x 6, maar het kan ook 2 maal 1,5 x 1,5 worden.
Mooi gemaakt zeg !
Waarschijnlijk heb je in verband met het stabieler hangen in de lucht de bovenvleugels ook V-stelling gegeven.
Bij de echte liepen deze recht
Verder prachtig gemaakt hoor!
Thanx heren, @ ralf, idd, de bovenste vleugel hoort helemaal vlak te zijn. Een beetje v-stelling leek me geen slecht idee voor vrije vlucht....nu maar hopen dat deze ook lekker aan het vliegen te krijgen is!
Ja Wout, een ingekorte, plastic prop...lekker zwaar goed voor het zwaartepunt...
Wat mij gelijk op een vraag brengt; Weet iemand of het gewicht van de prop invloed heeft op de prestaties? Ik kan me voorstellen dat de extra massa die rondslingert gevolgen heeft voor het te gebruiken rubber ed.