pietsan
Forum veteraan
Sorry, foutje.Hoh hoo Piet ik ben KoosDie van de kaas is iemand anders
Maar ik vind een wapperende vlag ook wel leuker hoor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, foutje.Hoh hoo Piet ik ben KoosDie van de kaas is iemand anders
Maar ik vind een wapperende vlag ook wel leuker hoor![]()
Ik vat het ook helemaal niet op als vervelendIk druk me niet helemaal goed uit geloof ik maar bedoel het niet vervelend. Integendeel zelfs. Maar je vlag was nogal opvallend aanwezig op de foto.
Volg u in stilte en met grote belangstelling / respect . De vlag is in de foto een soort van eye catcher hij valt in kleurverhouding met het schip en de achtergrond heel erg op.Ik vat het ook helemaal niet op als vervelendMaar als ik eerlijk moet zijn begrijp ik eigenlijk niet echt goed wat er zo mis met de vlag?
Ik vond je vlag er te recht uit zien. Maar ik begrijp dat je hem nog een beetje wapperend en afhangend gaat kneden. .Ik vat het ook helemaal niet op als vervelendMaar als ik eerlijk moet zijn begrijp ik eigenlijk niet echt goed wat er zo mis met de vlag?
Ik zal de laatste zijn die beweerd dat het grappig is Peter, maar je kan ze natuurlijk ook zelf maken. Ik ben absoluut een leek op de naaimachine, maar ik krijg binnenkort wat lessen zodat ik het een eventuele volgende keer wel kan.Deze kwaliteit van zeilen is niet grappig meer Piet.![]()
Kijk en daar heb ik geen last van, mijn vrouw vind dit altijd leuk om te doen en is daar een stuk handiger in als ik, dus dat is bij ons in huis de stille kracht achter de bouwerIk ben absoluut een leek op de naaimachine
Is wel een behoorlijk eindje fietsen hoor, van Leeuwarden naar HulstAha Dus voor een paar naailessen kan ik binnenkort in Zeeland terecht begrijp ik., ik ben daar namelijk ook een vreselijke leek in.
![]()