Maar hout zit er dus niet bij?
Noach kapte die bomen ook zelf...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar hout zit er dus niet bij?
Ik zou dat zo doen omdat behangerslijm je hout nat maakt, het is niet schadelijk verder,
maar het kost meer tijd omdat je op het drogen van de (toch waterige) lijm moet wachten.
Bijkomend gevaar is dat het papier met het hele lijnenballet door de nattigheid vervormt,
en dus je de spanten niet exact op het juiste model kunt gaan zagen.
Wat ik zeg is hetzelfde als Ad Bakker: Dat de NVM inderdaad erg goede tekeningen te koop heeft.
Voor niet bijster veel geld, klopt ook echt.
Cursusje snellezen? Moet er met dat aantal lesuren van tegenwoordig wel bijkunnen hoor!!! En is een uitstekende diepte-investering voor toekomstige studies.......
Groet,
Ad
ik heb alles gelezen hoor, maar ik vond het een beetje onrealistische. het is voor mij een hoop geld en als je daar alleen maar een paar tekeningen voor krijgt dan denk ik ik vraag het maar even. maar als ik jou was lotus dan had ik gewoon een zelf bedacht schip gemaakt of bij een vriend ofzo kijken of die nog iets leuks heeft
Als je de tekeningen van het NVM al duur vindt
:lol:LOL!!!:lol:Ik denk dat je het verkeerd ziet. Die boot is alleen maar verpakkingsmateriaal voor de elektronica. En ja, wie wil daar nou geld aan uitgeven........
Groet,
Ad
Ja maar die doen ook echt wat. Een paar tekeningen voor die prijs is een beetje duur vind ik. Het zijn wat blaadjes met lijntjes en rekenwerk.
Ik denk dat je het verkeerd ziet. Die boot is alleen maar verpakkingsmateriaal voor de elektronica. En ja, wie wil daar nou geld aan uitgeven........
:lol:LOL!!!:lol:
Als je wil besparen op dingen, ga dan een sport maken van het zelf maken van onderdelen uit restmaterialen, bijvoorbeeld.
maar voor 54 euro en allemaar papier
Met het verschil dat die spullen al die tijd in een goed werkend en mooi schip hebben doorgebracht, in tegenstelling tot in een soort bak, gemaakt paar aan elkaar gekitte stukken triplex die waarschijnlijk nooit een meter zal varen :roll:dat bedoel ik die spullen kunnen zo lang mee, een tekening kijk je alleen maar naar voor die boot en als die klaar is gooi je hem bijna weg
een tekening kijk je alleen maar naar voor die boot