Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je kan navragen voor mij of daar nog acht euro af kan zou ik dat fijn vinden laat me dan iets weten.
Volgens mij trappen ze daar niet in bij de NVM
die zijn heel serieus met zulke dingen
Ik wil natuurlijk niet beslissen voor een ander.![]()
We kijken wel Harm. Het enige wat ik wil bereiken is dat Brecht geen valse start maakt, en niet door teleurstellingen voortijdig afhaakt.
Groet,
Ad
Mooi streven Ad, Het aantal jongeren dat instresse toont voor deze hobby krimpt al, en als ze dan ook nog eens afhaken voordat ze überhaupt zijn begonnen met bouwen zou dat toch jammer zijn...
@Brecht, mocht je nog problemen hebben, schroom niet om te vragen, en kijk eens naar een modelbouwclub bij je in de buurt, contributie is vaak niet eens zo heel veel en bij de meeste clubs ben je ook nogeens lid van de NVM voor dat geld. En uiteraard zijn er daar zeer ervaren mensen die alles met voorbeelden, handen en voeten uit kunnen leggen, wat nou eenmaal makkelijker gaat dan met woorden alleen.
Jesse
nou echt motiverend als je hoort dat het waar je zolang mee bezig bent een paar aan mekaar gekitte stukken triplex zijn en die geen meter varen zal............
Maar dan moet je toch eerst een spantenplan hebben.....
er staat ook echt wel een plannetje op het internet