E
Echelon
Guest
Hallo mannen, Ik ben zojuist ingeschreven op dit forum ben dus een nieuweling met geen ervaring op het gebied van modelbouw.Ik wil even een reactie geven op het verhaal van Sander, allereerst een heel duidelijk verhaal maar dat is al meer gezegd.Het probleem wat ik heb is dat ik je verhaal te laat heb gelezen en ik dus al een auto gekocht heb via E-bay.Jij adviseerde namelijk om er een te kopen bij een goede modelbouw winkel omdat als je een probleem hebt je daar dan terecht kunt.Goed, nu is dus het geval dat ik dat niet gedaan heb (via de winkel gekocht) maar dus via het internet.Kun je mij nu ook goed advies geven over hoe ik nu het beste te werk kan gaan, misschien zijn er boeken over hoe je een brandstof auto moet afstellen en wat er nog meer bij komt kijken? Of zijn er sites op het internet?Ik heb geen linkerhanden ik weet best wel wat van techniek ( heb zelf een zundapp uit elkaar gehaald en geheel gereviseerd) dus een beetje techniek ken ik wel.
Ik heb zelf een 1:10 onroad brandstof auto gekocht van het merk CARSON.
Ik hoop dat jullie mij hierbij willen helpen om mijn nieuwe hobby goed uit te voeren.
Ik ga binnenkort ook even bij een club kijken bij mij in de buurt(baanbrekers) misschien dat ik daar wat info kan krijgen.
Ik hoor graag van jullie over hoe of wat?
Groeten Jan.............
Als je een boekje over het onderhoud en afstellen etc. van je nitro motor zoekt: Ultimate Engine Tuning Guide - Hop up your RC car with this complete guide to nitro engine tuning by experts
misschien dat je die kan bestellen via internet en wellicht is hij ook gewoon in Nederland (of Belgie) te koop. Veel succes en plezier toegewenst met je nieuwe hobby