Het wordt tijd dat je hem weer even aanvult Roelof!
Vandaag heb ik goed met mijn Brushless kunnen testen Even de specs:
- Brushless 4100 motor (4100rpm/V)
- 8 cellen, 9.6V
- Eerst maar ff 13T
- Raz chassis
- Alu wielen en verbreders
- Titanium aandrijving voor en achter
- Rondom gasdichte lagers
- Porsche 965GT Body
De eerste test was geen succes, de auto-rem op de regelaar zorgde ervoor dat de wagen elke x slipte bij gas los. Daarnaast was de diff achter geen succes en koste het ook nog 2 cellen (sluiting op het chassis)
Vandaag weer getest, geen rem meer en nieuwe cellen ... een KOGEL! Met een 13T pinion gaat hij net zo snel als de 1:10 misschien een tikkie langzamer maar niet veel. Die 13T is echter te klein, als je gas geeft bij half speed slipt de auto gewoon weg, te veel kracht.
Ik ga aan het werk om een busje op 2mm as te plaatsten om zo een normale 1:10 tandwiel te kunnen inzetten.
Wordt vervolgt.
Vandaag heb ik goed met mijn Brushless kunnen testen Even de specs:
- Brushless 4100 motor (4100rpm/V)
- 8 cellen, 9.6V
- Eerst maar ff 13T
- Raz chassis
- Alu wielen en verbreders
- Titanium aandrijving voor en achter
- Rondom gasdichte lagers
- Porsche 965GT Body
De eerste test was geen succes, de auto-rem op de regelaar zorgde ervoor dat de wagen elke x slipte bij gas los. Daarnaast was de diff achter geen succes en koste het ook nog 2 cellen (sluiting op het chassis)
Vandaag weer getest, geen rem meer en nieuwe cellen ... een KOGEL! Met een 13T pinion gaat hij net zo snel als de 1:10 misschien een tikkie langzamer maar niet veel. Die 13T is echter te klein, als je gas geeft bij half speed slipt de auto gewoon weg, te veel kracht.
Ik ga aan het werk om een busje op 2mm as te plaatsten om zo een normale 1:10 tandwiel te kunnen inzetten.
Wordt vervolgt.