M
MOD666
Guest
Ik ga dan maar voor de losse cellen. Maar bedoel je daarmee gewoon zoiets als deze Graupner 2/3AF cell 1,2V 1000Mah ? Of zijn er andere cellen die beter zijn. (ik wil met 6 cellen gaan rijden)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
MOD666 zei:zijn de velgen van 1/18 in vergelijking met 1/10 veel kleiner?? en zijn er nog een beetje bijzondere velgen te verkrijgen, want die heb ik nog nergens gezien.
MOD666 zei:ziet er zeer leuk uit, maar waar haal jij nou zoiets?
Roelof zei:http://urc.planetrocke.com/store/product.asp?ID=115
brushless combo setje met een redelijke motor.
MOD666 zei:Maar Nismo rij jij met een chassis dat net zoiets is als die van roelof. Waar je grotere motoren in kan plaatsen??
Ik heb er namelijk nog de ballen verstand van en tot nu toe snap ik het wel, maar als het op motoren aankomt niet echt. Zo'n 4200KV en speed-300 kunnen die gewoon op je std chassis?
MOD666 zei:het is me nu een stuk duidelijker, thanxIk denk dat ik maar ff bij een standaard motor ga beginnen en als ik een beetje kan rijden gooi ik er een Speed400 serie of Brushless motor in.
Eind van de week ga ik de hpi rs4 micro bij Roal bestellen![]()
MOD666 zei:Ik was van plan om deze te kopen lightweight speedcontrol ipv de LRP no-limit 180. Omdat jij me had verteld dat deze 14.4v met 20A aankan
slak12345 zei:zijn er nog mensen bezig met een HPI micor project of is het nu alleen M18?
mvg
michel_rc zei:moet je eerst ingekogd zijn . :? :cry: maar upload ze anders op dit forum![]()