Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit klinkt als de 2e appel, ik heb uit de eerste uitlevering een DX8 gehad waar ik bijna een Sebart Angel vol gas de bewoonde wereld in heb gestuurd
Uiteindelijk bleek dat de zender op ongeveer 10% van het normale zendvermogen werkte. Een rangecheck maakt het heel goed/snel duidelijk of jij een soortgelijk probleem hebt. Ik meen me te herinneren dat ik net een meter of 10 haalde.
de range check van een collega piloot was hooguit 15meter wanneer het model op de grond stond. Zodra we het model optilden kwam hij makkelijk tot 35 meter.
Misschien dat de rangecheck met het model op de grond een vertekend beeld geeft?
Ja, rangecheck op de grond geeft een iets ander signaal dan in open lucht. De kortegolf van 2,4ghz kan makkelijk worden tegengehouden. Maar je kan ervan uit gaan dat als je het model kan zien, dat de ontvanger de zender ook wel ''ziet''.de range check van een collega piloot was hooguit 15meter wanneer het model op de grond stond. Zodra we het model optilden kwam hij makkelijk tot 35 meter.
Misschien dat de rangecheck met het model op de grond een vertekend beeld geeft?