Muxje, Nee de nagels zijn niet geschuurd maar zou natuutlijk wel kunnen om een andere hoogte/vorm te kunnen bepalen.
Peter, Ja met een naald gaat ook maar vind dat zolang duren en het formaat zomoeilijk gelijk te krijgen, het inkleuren is wel handing want en waar doe je dat mee.
Voor mij hoeven de nagels nog niet zo exact op locatie het is nog niet echt voor schaal tis meer voor de fun.
Wat een super mooie links en foto's vind het wel jammer van het vraagteken had daar liever een nummer of letter gezien.
Heb niet echt een favoriet maar wil binnen de I-V blijven, weet ook nog niet echt de onderlinge verschillen alleen dat de motoruitlaten varieren en denk dan ook dat het de Mark 1 gaat worden met een Mark V kleurenschema.
Wil niet hoger gaan vind de korte neus de mooiste en wil ook maar 1 radiator onder de vleugel en op de ander vleugel de die andere tunnel waarvan ik nog niet waat wat het eigenlijk is, behalve dat het op mijn spit een vacuumdeel wordt :wink: .
Misschien wel wat rommelig voor de echte schaalbouwer maar een wedstrijd model ga ik van de winter tekenen en dat zal de kant op gaan van de Macchi of Fiat krijg door door het Forum alhier weer zin om wedstrijdschaal te gaan bouwer en vliegen.
8) :lol: Plaats gerust meer foto's ze zijn prachtig, het leuke ervan is dat goed te zien is dat er tot nu toe geteld drie verschillende klinknagels te zien zijn en man dat is pas echt fun :? 8) . Genoeg reden voor te oefenen.
Hier twee schema's die die ik mooi vind en nog meer plaatjes van de test
Jammer dat de verf uit de spuitbus een beetje heeft zitten werken met de ondergrond vind het rotzooi die spuitbussen.
Ook nog een beetje zitten smeren met wat slijpsel van een potlood.
Er komt nog meer
Ton