Gerard, Ja ehh van dit soort details wordt een model zeker niet lichter in gewicht, het is een kwestie van schuren :? van wat er niet op hoort te zitten. Vandaar ook dat er maar een klein randje achter zal blijven, na het drogen is de laag ook een heel stuk dunner en gelukkig ook lichter in gewicht. De toplaag gaat direct hierover heen.
Erik, Kijk hier even
http://www.lhshop.nl/lhshop.asp dat is een prima alleen vliegtuigboeken zaak in Aalsmeer.
Daar moeten ze het boek zeker hebben of is te bestellen.
Dank voor de tip, maar ik wil juist geen deellijn tussen de panels het moet lijken of de panels elkaar overlappen.
Heb voor mijn nog af te werken YAK23 wel een testje gedaan maar dat komt later, waar heb jij die tape gekocht, of waar zou ik moeten kijken voor zoiets, wat ik heb is te breed en snijden van tape is ook lastig.
Kijk maar rechts, gaat prima en gelukkig zonder te spuiten.
Zo laten we de tape er maar snel afhalen kunnen we kijken hoe het is geworden.
Op de eerste foto is goed te zien dat de verf aardig is ingezakt vandaar de dikkelaag die we moeten opzetten.
Zo nu de tape eraf
De grote wittevlakken zijn de luiken voor het laden van de kanonnen of zijn het allemaal machinegeweren of allebei :wink:
Zo dat zijn de eerste lijnen van de panels.
Voor mij het enige waar een piepvleugel voor zou kunnen dienen, maar goed ieder zo zijn voorkeur. :wink: :wink:
Rest van de lijnen er ook op
Rolroer ook klaar waarbij de twee witten vlakken zijn aangevuld met tape.
Nog niet helemaal klaar maar voor nu al tevreden over het resultaat.
Ton