Jongens, volgens mij nemen jullie het veel te serieus allemaal. Het is een reclamespotje voor koekjes en het is overduidelijk 'grappig bedoeld'.
Ik heb met deze commercial niet zo heel veel te maken gehad, anders dan dat ik het wel leuk vond en vind dat hij bij MVC-MN gemaakt is. Voor zover ik contact heb gehad met wie dan ook, en ook als je leest wat de direct betrokkenen hier vertellen, is er van onnozele mensen uitlachen geen sprake geweest, althans, zeker niet in de mate waarin hier geschetst wordt.
Het enige wat jammer was, was dat door de weersomstandigheden de opnames zo geschoven zijn dat het eerste goede weer precies in het weekend viel, maar daar viel verder weinig meer aan te doen en was ook niet het oorspronkelijke plan.
Voor de rest ben ik bij een deel van de opnames geweest en vond ik het best leuk om eens te zien allemaal. De commercial kan ik de humor wel van inzien, hoewel het niet helemaal mijn humor is, kan ik er wel om lachen. De kreun vlak voor het inslaan, het inslaan en het sadistische lachje van de helipiloot vind ik wel grappig.
Het er met een ontploffing uitrukken van je stick en het 'en masse' 'hij houdt 'm niet' gaan roepen, ach.. ik weet zeker dat er mensen zijn die die humor wel waarderen.
Er vliegen wel 2 mooie spits, een mooie heli en er staan veel heli's/vlliegtuigen.. mensen die toch al iets met modelbouw hebben, zullen dat echt wel waarderen.
Denk dat veel mensen er iets teveel vanuit het donker tegenaan kijken. Misschien moeten die mensen eens een koffieleutje bij de koffie overwegen, lekker licht!