heb net de winkel op gebeld. en het is TOT 15 turns. dan had ik het vanmiddag niet goed begrepen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien je duidelijk niets leest, snap ik wel waarom je niet veel wijzer bent geworden...ik zoek de hele middag al zowat
maar ben nog eigenlijk niet veel wijzer geworden.
en of toeren nou hetzelfde zijn als turns
Zonde van je tijd, het dringt toch niet door wat er hier wordt gezegd.
Klinkt alsof het je geen bal interesseert wat er verteld wordt, ik schreef............
Lijkt me beter te stoppen met alles van hem te lezen.
Heel internet afzoeken ben je jaaaaaren mee bezig als je daadwerkelijkk leest wat er overal staat.
Dat dit je in een middagje lukt geeft aan dat je weer weinig gelezen hebt.
Zelfs het stuk uitleg waar micropuller mee aankomt lees je niet, als je dat wel gelezen had wist je nu hoe het zat en had je deze vraag niet op deze manier gesteld.
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Grundmann Bekijk bericht
Zoals Cheeta al schreef, vergeet dat aantal turns nu maar helemaal. Ban dat naar de verre achtergrond met de bedoeling het helemaal uit je gedachte te wissen. Het aantal wikkelingen (turns) van een motor is een gegeven waar je totaal niets aan hebt bij het kiezen van de juiste regelaar bij je motor of motor bij je regelaar.
@ Markjuhh, nou ga ik twijfelen.
De ESC heeft niet voor niets een limiet?
Dit stukje slaat op Brushless motoren denk ik?
Ik heb ooit in een tamiya tl01 een 19turns motortje geplaatst,
Deze draaide volgens specs rond de 22.000toeren.
Als jou motor hier over zit kan de regelaar dat motortje zonder problemen laten lopen.
Zoals ik het heb begrepen is het zo dat als je een regelaar voor 15 turns limiet hebt en je zet hier een 10turns motortje op de regelaar niet snel genoeg kan schakelen om de motor te laten draaien waardoor de motor inefficiënt loopt of helemaal niet.....
Correct me if wrong.