springer Tug

1069263_221201281379672_381415862_n.jpg

die werd aardig snel warm ik heb me laten vertellen dat warm normaal is maar heet niet

Als je hem nog vast kan houden zonder dat je je handen brand is ie niet TE warm iig.
Pas boven de *correct me if im wrong* 60 graden begin je schade aan te richten.

Dan moet het helemaal goed komen!
Check de eerste paar keer dat je gaat varen zo nu en dan je motortemperatuur, als die niet hoger word zit je veilig.

i.v.m. warm worden van de motor, ik zie hier enkel nog maar een drijftest filmpje, en een filmpje waar de motor los aan een regelaar hangt (niet ingebouwd).

Onder welke omstandigheden wordt deze te warm, onder belasting? heb je al een testvaart gedaan? Of wordt de motor niet ingebouwd al te warm? Hoe lang heb je hem laten lopen?

Mocht je nog eens foto's maken, graag eens een totaalplaatje, we hebben al vele delen gezien, maar ben benieuwd hoe alles samen er nu uitziet.

Thijs

Dat aanbod van die motor met een vertraging van 2.5 staat nog steeds. Ik doe er niets mee alleen verzendkosten zijn voor jou

de bouw licht tot zaterdag stil. m'n vader is bezig in de garage. ik kan nu alleen nog maar wat papieren dingen maken (voor het overtrekken op hout) voor de rest kan ik niet verder.. foto's volgen dan ook zaterdag ;-)

Back