Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@skiff heeft een merkwaardig gevoel voor humor, banned user is zijn eigen gebruikerstekst.... Ik heb @skiff zijn profiel gevonden maar hij is een banned user. Volgens mij can je hem nog wel een bericht sturen.
www.modelbouwforum.nl/members/skiff.437 ...
Spuitbussen is veel goedkoper.
Mijn 2 cilinder compressor was ongeveer 300 euro, een spuit is al gauw 100 euro en een echt goede begint bij 300 euro.
En je moet wel een redelijke compressor hebben die genoeg volume kan blijven leveren.
Dan nog een goede vochtafscheider...
Voor dat totale bedrag koop je heel veel spuitbussen.
Hier kocht ik altijd mijn spullen.
En een link naar goede spuitbussen, ook 2K
https://www.nonpaints.com/nl/spuitbussen/merken-spuitbussen/spraymax-spuitbussen
GJ
En waar koop jij in vredesnaam 25 grams keperweefsel?
Ik heb dat echt nog nooit gezien, het lichtste wat ik ken is 80 grams keper.
Heb je een linkje voor een bedrijf dat 25 gams keper geweven kan leveren? ( wellicht in Duitsland)? Ik heb ff wat gegoogled , maar het lichste in keper wat ik kan vinden is 80gr/m2
k heb destijds de spoiler van mijn auto met 2K lak van Spraymax gespoten en je zag geen verschil tussen de originele lak en de spuitbus.
Hoe geven jullie het een kleurtje? Met spuitbussen? Of is een compressor met verfspuit het overwegen waard?
Net zoveel toevoegen tot het als dikke honing vloeit. Het moet nog blijven vloeien als je in het potje hebt geroerd.Welke mengverhouding moet ik aanhouden?
Paar schakelbare lampen erbij?... Wat is een mooie temperatuur voor de oven?
Met deze lamp is het nu continue 30 graden....