Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet goed uit Erwin. En een mooie actiefoto achter de draaibank. Klasse man, maar doe voorzichtig hè. Wil je de volgende keer niet missen. De ankerlier voor je Furie wordt ook nog een leuk project op zich. Succes.
Dat is nog een heeeel lijstje dat je op somt, en dat alles zou tegen de zomer af moeten ?
zie maar dat je af en toe ook nog gaat slapen en eten anders blijf je niet bezig vrees ik.
Veel bouwplezier en een spoedig volledig herstel.
Hoi Erwin ,
had dat het een familiestuk is in je verslag gelezen ,,
met zo'n reden heb je er toch weer een heel ander gevoel bij een renovatie dan bv zoals ik zo'n schip in de schoot geworpen wordt
Maakt het ook wel weer apart vind ik persoonlijk dan ,,
Wordt wel nog een flinke klus dan ,, als je deze zomer er al mee wilt varen ,,het duurt nog even ,,voor het mooi weer wordt maar toch... nog een flinke To Do lijstje
Het begint er wel erg mooi uit te zien ,, ook de tros ogen ,, ben benieuwd als ze klaar zijn maar ziet er nu al erg mooi uit
Heb nog aan een kennis nagevraagd , welke destijds ook lid was van dezelfde vereniging ,,en iets langer erna nog lid is geweest dan ik ,, of hij iets wist van hoe het met die Furie is gegaan , maar ook hij kon er geen antwoord op geven
hij kon wel zeggen dat hij nog bezig is geweest met de stoomketel maar daarna zelf ook verhuist is en niks meer heeft gezien of gehoord ,, maar zal nog eens verder kijken , had al op facebook gekeken of die persoon er een account zou hebben maar helaas kan hem niet vinden ,, mocht ik iets vernemen horen laat ik je het zeker weten ,,
Veel bouw plezeir en we blijven dit draadje vol aandacht volgen
die kreet kan ik ondertussen beamen Erwin, toch als je klaar bent hou je er een zeer tevreden gevoel aan over.
Er zit per slot voor jou ook nog eens familiale waarden aan vast.
vgr Marc
Erwin, Goed dat je er weer bent en het plaatsen van foto's is stukken gemakkelijker geworden, althans voor mij wel. Onder zie je naast plaats reactie: Upload bestand. Dan kun je zo de plek kiezen op je computer vanwaar je ze wilt importeren. Daarna even kiezen voor een grote afbeelding. Anders krijg je een soort postzegels, die we zelf weer open moeten klikken. Maar dat leest en kijkt niet zo prettig.
Ook bij oudere tekst kun je foto's bijplaatsen. Dat doe je via Meer opties. Kind kan de was doen. Veel gemakkelijker dan restauratiewerk. Succes ermee en het zal je best lukken. Gr. Klaas.