Startbox+batterijen

• Topicstarter Topicstarter daantjuh
  • Startdatum Startdatum
Dat gaat prima werken, kijk anders ook bij de Conrad voor een ladertje voor motorfietsen, waarschijnlijk hebben ze een heel goedkoop ladertje voor je.

Laatst bewerkt:
IK heb er gewoon een 12V accu inzitten van 15 Euro, werkt perfect!

ik heb bij conrad deze accu gezien is die goed? http://www.order.conrad.com/m/2000_2999/2500/2500/2501/250165_RB_00_FB.EPS.jpg

en deze startbox
http://www.order.conrad.com/m/2000_2999/2300/2300/2306/230661_LB_00_FB.EPS.jpg

en de lader haal ik dan bij karwei of gamma voor de accu?

is dat goed ?

groetjes

Haal gewoon een goede lader zoals b.v. de Ultramat 14, daar heb je altijd wat aan en het is 1 lader voor alles, bezuinig daar niet op. Ik heb zelf een Robbe Powerpeak III

of koop een 12volt drupellader 14,-euro bij een motorwinkel.nieuwe 12volt motor accu kost+_30-40euro van een scoeter gaat ook goed en is nog kleiner en goed kooper

of koop een 12volt drupellader 14,-euro bij een motorwinkel.nieuwe 12volt motor accu kost+_30-40euro van een scoeter gaat ook goed en is nog kleiner en goed kooper

maar dan heb je weer een lader erbij, 1 lader voor alles valt ook wat voor te zeggen :p

De startbox van conrad die ik heb (die gele) hebben 2 motoren en daarodoor voldoende kracht om elke motor rond te krijgen. Ik heb er 2 van en ben er zeer tevreden over.

M.v.g. Mark

startbox

ik heb ook een q-world startbox met gloei paneel.ik gebruik hem met een 12v motor accu.heb 4 nitro auto,s en hij start alles zonder probleem.
ik heb ook een zelf bouw box van een start motor maar heb zeker geen spijt van de q world
zeker het gloeipaneel is te gek geen geklooi meer lekker alles in 1.

Die 3 Ah of de 7Ah. de 7Ah is veel gebruikt maar kan misschien iets meer moeite geven hem in de startbox te krijgen.

Kleinder dan de 3 zou ik niet gaan.....

okeey dan word het 3a bedankt allemaal voor jullie reacties ben der nu helemaal uit
die lader van die site moet ook goed zijn roelof?
groetjes daan

Die lader zal vast wel werken, zal een nachtje duren voordat je accu vol is....

Back