Daar ben ik het helemaal mee eens. Daarom lijkt mij een TA06 chassis wel handig. Dat is niet te duur lijkt mij. (135 euro voor een roller)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk, dat als je wat meer een beginner bent (zoals ik), dat de klasse waar een TRF chassis is zit, een stuk moeilijker is. Een TA08 of een TA07 lijkt mij een betere keuze. Is ook lang niet zo duur. Ik hoorde trouwens, dat een TA06 door de Liggende voor dempers veel onderstuur heeft, weet iemand of dit klopt?
klopt helemaal, is er zo niets tussen in? Tussen laten we zeggen een beperkte TT02 en een competitiewagen? Iets waar je toch even plezier van hebt, toch wat afstelmogelijkheden indien nodig en die toch beetje mee aan kan? Een TT01-2 RTR heb je voor pak een €220, een kaal wedstrijd chassis vanaf €400. Dus rijklaar (met zender, ontvanger, regelaar, motor, lipo, body) zit je dan toch al snel tegen de €1000 aan. Er moet toch nog zoiets als deftige opstapmodellen zijn of zit ik hier mis in?
een tamiya ta05 ver2 is misschien iets, die heb je voor 200 euro met body, een absima zender voor 60, een carson dragster 3 motor en regelaar voor 140, en dan nog een servo 30 tot 50 en dan nog een lipo(s) en lader
@Roelof ik denk dat ik nu tijdens de winter rustig ga uitkijken voor bv een 2dehands Xray T4(f) . Ben er wel niet uit als het 4WD of fronti gaat zijn. Zal er ook van afhangen wat er beschikbaar is. Zijn er nog zo merken die de moeite zijn om in de gaten te houden (zoals ik al zei ken ik niet veel van de betere RC merken voor auto's). Mogelijks dat ik ook eens ga kijken bij de Team Magic verdeler. Maar ik vermoed dat de prijzen van de E4RS4 en E4JS2 ver in lijn liggen met de overig merken die vlot verdeeld worden binnen de EU.
Absima zenders niet goed? Was ik eerlijk gezegd ook naar aan het kijken. Vooral omdat er bij zijn die naar linkshandig omgebouwd kunnen worden. Nu weet ik niet hoe dat met andere merken zit. Hebben ze versies voor linkshandigen of rijden de meeste linkshandigen gewoon met een rechthandige zender?
Er staat nu net een Xray T4 2019 te koop voor 270 euro op marktplaats. Heel misschien kan je nog kijken voor een HPI, maar die lijken juist steeds minden profesioneel te worden. Yokomo is misschien nog iets, maar weinig verkrijgbaar. Misschien zelf nog rondvragen en rondkijken? Absima heeft prima zenders, ook voor de prijs. Voor de rest weet ik geen linkshandige zenders, Ik ben zelf wel linkshandig, maar ik stuur met rechts en geef gas met links.....@Roelof ik denk dat ik nu tijdens de winter rustig ga uitkijken voor bv een 2dehands Xray T4(f) . Ben er wel niet uit als het 4WD of fronti gaat zijn. Zal er ook van afhangen wat er beschikbaar is. Zijn er nog zo merken die de moeite zijn om in de gaten te houden (zoals ik al zei ken ik niet veel van de betere RC merken voor auto's). Mogelijks dat ik ook eens ga kijken bij de Team Magic verdeler. Maar ik vermoed dat de prijzen van de E4RS4 en E4JS2 ver in lijn liggen met de overig merken die vlot verdeeld worden binnen de EU.
Absima zenders niet goed? Was ik eerlijk gezegd ook naar aan het kijken. Vooral omdat er bij zijn die naar linkshandig omgebouwd kunnen worden. Nu weet ik niet hoe dat met andere merken zit. Hebben ze versies voor linkshandigen of rijden de meeste linkshandigen gewoon met een rechtshandige zender?
@Roelof ik denk dat ik nu tijdens de winter rustig ga uitkijken voor bv een 2dehands Xray T4(f) . Ben er wel niet uit als het 4WD of fronti gaat zijn. Zal er ook van afhangen wat er beschikbaar is. Zijn er nog zo merken die de moeite zijn om in de gaten te houden (zoals ik al zei ken ik niet veel van de betere RC merken voor auto's). Mogelijks dat ik ook eens ga kijken bij de Team Magic verdeler. Maar ik vermoed dat de prijzen van de E4RS4 en E4JS2 ver in lijn liggen met de overig merken die vlot verdeeld worden binnen de EU.
Absima zenders niet goed? Was ik eerlijk gezegd ook naar aan het kijken. Vooral omdat er bij zijn die naar linkshandig omgebouwd kunnen worden. Nu weet ik niet hoe dat met andere merken zit. Hebben ze versies voor linkshandigen of rijden de meeste linkshandigen gewoon met een rechthandige zender?
@Roelof Oh echt? Lijkt hij niet, Een Absima CR3P Is toch een best goede zender voor de prijs, ten tweede heb ik gevraagd aan Hotwheels in Deventer, en daar in de sportklasse(dus ook Yokomo enz) rijden ze met de Carson Dragster 3 16T
Oke, Maar welke zender zou je aanbevelen? zon flysky zender? Voor iets meer dan een NB4 kan je toch ook een (tweedehands) Sanwa zender kopen?
Oke, dat wist ik niet sorry.
Die TM is inderdaad erg mooi, ik had hem nog niet gezien op tamico
Even gekeken naar beide TM modellen, De S ziet eruit als een sports versie, dus geen carbon maar epoxy en ik denk ook meer plastic tov aluminium. Verder alles wat zijn duurdere broertje ook heeft: https://tamico.de/Team-Magic-E4JS-II-4WD-Touring-1-10-Bausatz Dat zal zeker 10x beter zijn dan een Tamiya in die prijsklasse.