Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sauerbier verkoop wel degelijk 9 mm glazen hoorAls alle andere opties in NL falen; ik heb in de catalogus van Pollymodel UK 9mm peilglas gevonden. Wordt weliswaar geleverd in 6", maar men kan mij hier vast wel vertellen hoe ik dat kan snijden.
Ruud
Peilglas op maat maken
Doe ik met een doorslijpschijfje van Dremel
Gaat prima
mvg
Frederik
Leuk dat je zo goed bent ontvangen op de vereniging.
Wat ga je daar op de vereniging doen ? (behalve natuurlijk je eigen spullen in orde te krijgen) Heb je daar de mogelijkheid om gebruik te maken van draai en frees apparatuur ?
Groet,
Timo
Ik ga vooraleerst mijn eigen specialiteiten benutten; film, fotografie en webdesign, daar waren ze erg blij mee. Daarnaast is veel werk voor 'ongeschoolden' zoals ik, het onderhouden van de baan, schilderen etc.etc.
Maar er staat een enorme diversiteit aan aan machines en die zal ik zeker gaan leren gebruiken ten behoeve van de vereniging, kortom, weer een nieuwe 'bankwerkersfase' in mijn leven.
groet, Ruud
En waarom dan 8 mm glas als er ook 9 mm glas te koop is
mvg
Frederik
Ruud
Mooi dat je daar je draai gevonden hebt bij het "Y".
De kwaliteit van hun website zal nu wel in de hoogte schieten met mooie foto's.
Wat ik nog wel even kwijt wil over peilglazen , zorg dat de diameter van de binnenkant niet minder dan 4 mm is. Anders krijg je een verkeerde aflezing door de opervlakte spanning van het water.
Dirk
Ruud
Wat ik nog wel even kwijt wil over peilglazen , zorg dat de diameter van de binnenkant niet minder dan 4 mm is. Anders krijg je een verkeerde aflezing door de opervlakte spanning van het water.
Dirk
Een messing draadje voorkomt condensdruppels die lucht insluiten en dus een verkeerde aflezing geven van het peil.
Leuk dat je lid bent geworden bij het IJ want uitwisselen van kennis van man tot man gaat makkelijker dan via een stukje tekst.
Het peilglas ziert er mooi uit.
Groeten, Jan.