Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee... LPG staat niet voor "Liquid Propane Gas", maar voor "Liquid Petroleum Gas".Ik dacht dat LPG alleen propaan gas was (LPG vloeibaar propaan gas in het engels) maar ik kan het verkeerd hebben.
De bedoeling is, dat je door dat buisje een tweede koperen leidinkje steekt, en de meeste mensen voeren de afgewerkte stoom van de machine door deze leiding naar de olieafscheider en vandaar naar de schoorsteen.Onder in de tank zit een gaatje
voor het in voeren van een koper leiding dit tbv gas verwarming(de-icing)maar is dit een leiding alleen er door heen
of moet deze retour de stoom ketel in?staat niet vermeld in de omschrijving.
Geen afdichtingen? Want meestal draait ook een afgedichtte as wel licht, maar niet zo licht dat je hem met wat wind al aan het draaien krijgt...wat er voorzorg dat ik tegen de 55mmbranzen as hoef te blazen en dat draai deze al
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, dat DAT licht loopt en waterdicht is...Brutus de as is een van de powerboot range 10mm rvs buis aan de voor en achterzijde voor zien van een 4x10 flens lagertje een zijde dicht
voor zien van een olie nippeltje doe je een stukje slang op as voor zien van wat dikkere olie en alles is dicht.
...maar daar zit een klein probleempje tussen Regner heeft alles op M5 x0,5 draad. de opgeknapte stoommachientje e n de nieuwe toebehoren voor
het rc te krijgen is allemaal 1/4"x 40tpi wie weet waar ik een 12stuks verloop koppelingetjes kan kopen hier voor kan ik het naar metrisch opbouwen !
gr Martin
Oei... dat is een gevaarlijk mooi bootje geworden...en de IJSSELZICHT tot nu toe