stockcar 1:6

ik ben nou weer bezig om de hele auto weer klaar te maken om er mee te kunnen rijden het hele blok moest uitelkaar omdat ik met een andere auto van mij er mee de sloot in was gejaagd(met de net ingereden falcon2 van pitstop) was balen mar hij loopt weer!:D maar nou ben ik weer met de voor ophanging bezig en zit ik met de remmen, de leidingen zijn wat te lang en de vloeistof is er allemaal uit.
wat is nou de beste manier om alles in te korten?
en moet het ook ontlucht worden als ik er nieuwe vloeistof in doe en zoja hoe dan?

alvast bedankt!

weet iemand ook wat ik kan gebruiken als servo saver want ik heb het nou recht streeks dus als ie een tik op het voor wiel krijgt is de servo weg ben ik bang het moet wel een beetje lijken want het komt buiten de auto

mvg d

daan

weet iemand wat ik kan gebruikan als servo saver want ik ben bang als ik ergens tegen aan rij dat me servo kapot gaat het moet wel een beetje redelijk lijken want het komt buiten de auto.

alvast bedankt
daan

Wat je ook kan doen is je pbtjes lezen en na komen ?
Wacht al 2 maanden op iets ? zeg dan gewoon dat het niet door gaat of zo.

zeer mooi!!! zijn er ook al weer wat nieuwe dingen die je gemaakt of verandert hebt of heb je hem al klaar?

ik ga deze week weer verder bouwen heb de auto een hele tijd aan de kant gehad maar de modelbouw griep begint weer te kriebelen denk dat er dit wiekend wel weer ff nieuwe foto's op komen!

mvg

hier het blokje met de tunings ontsteking
als het net zo goed werkt als het er uit ziet ben ik tevreden!!
P9300184.jpg

P9300183.jpg

enigste nadeel is dat ik een motor steuntje had gemaakt maar die kan ik nou niet meer gebruiken omdat dat ik de onsteking daar moest bevestigen.
heb ik weer iets om over na te denken.

groetjes.

weer even een kleine update!

P2060222.jpg

de uitslag van de nieuwe motorkap.

P2060219.jpg

ophanging achter.

P2020217.jpg

servo plaat.

P2020215.jpg

achterkant van de auto, tankje en de achteras

PC170209.jpg

PC170208.jpg

de aandrijving

de auto weegt nou precies 11 kg.
bij de volgende update komt de nieuwe uitlaat erop.

Ik kwam die tuningsontsteking al eerder tegen, maar wat zou hier een voordeel van zijn tov de originele ontstekingen?

grtzzz

het ging bij mij meer om de ruimte die het mee scheelt maar hij geeft ook betere (krachtigere) vonk en het vliegwiel is stukken lichter dus dat dan scheelt ook weer in vermogen en toeren

hier is de nieuwe motorkap.

P3310236.jpg

P3310237.jpg

P3310238.jpg

heb vanavond nieuwe carburateur en krukas spie opgehaald en een nieuwe trekstarter en stuurservo bestelt dus we kunnen hem nou bijna zo goed als af bouwen.

het meeste doen we gewoon met de hand met een flex en een bankschroef kom je al een heel eind! maar mijn vader heeft ook wel het benodigde gereedschap op het werk afhangkelijk waar hij zit

ik vind het echt pracht werk, ik heb er alleen niet de skills voor (of de ruimte)
dus volgens we dit mooie draadje maar :D

dankje,, tsja je weet niet eerder dat je het kan dan wanneer je het een keer probeert bij mij lukt ook niet alles in 1 keer. heb al 3 blokjes vernielt voordat ik tevreden was hoe ie in de auto komt.

Back