stockcar 1:6

ik zal dit weekend weer even onderdelen bestellen zuigertjes en en kogels voor de stabilisator stangen.
en dan kunnen we hem volgende week weer opbouwen nog even wat met de isolator bij de carburateur omknoeien want we hebben wat last van ruimte gebrek
en dan nog de schijfremmen even passent maken
dus denk dat er met+-2 weken wel een filmpje op staat!:D
als iemand nog wat weet ter vervanging van de isolator dan zou ik het graag willen horen!

mvg daan

PC220064.jpg

PC220063.jpg

PC220062.jpg

we zijn de auto op het moment weer helemaal aan het verbouwen hier de foto's ervan

het gaat nog wel ff dure voordat de auto weer rijd er zit nog vrij veel las werk in en we zitten wat met een probleem met de voor remmen en ik heb vorige week ook nog een vast loper gehad dus ben nou een 30.5cc blok aan het opbouwen ik ben benieuwd hoe dat gaat met de koppeling en tandwielen

ik denk niet dat ik verder ga met de 30.5 cc bevalt me niet echt goed ik denk dat ik het tog hou bij 26cc.als iemand iets goeds weet wat veel kracht heeft hoor ik het graag want ik kan niet echt iets vinden dat me geschikt lijkt voor in deze auto

is de 26cc falcon2 van pitstop wat? qua prijs/kwaliteit verhouding. hij is wel erg duur maar dan heb je wel erg veel pk's.lijkt mij ideaal!ik wil graag weten wat jullie hier van vinden

hier de laatste veranderingen aan de opbouw en de voorbumper het is wel wat moeilijk te zien op de foto.we hebben de hut wat ronder gemaakt en de dak lijn wat schuiner
stockarfgenyankee044.jpg

stockarfgenyankee043.jpg

stockarfgenyankee042.jpg

stockarfgenyankee041.jpg

stockarfgenyankee008.jpg

stockarfgenyankee005.jpg

we zijn nou weer zover dat we het blok er weer in hebben de achter schokdempers er weer op en de motor kap hier even een paar foto's.

blokophangenstockcar004.jpg

blokophangenstockcar003.jpg

blokophangenstockcar002.jpg

blokophangenstockcar001.jpg

Laatst bewerkt:
ik heb toch gekozen voor de falcon2 cillinder van pitstop ben hem nou aan het inrijden op 1 van mijn andere auto's bevalt nou al zeer goed erg veel pk's!!

Stockcar, wat weegt het chassis nu ongeveer?

Het ziet er nogal erg zwaar uit, heb zelf een aluminium variant van het chassis en dat is al behoorlijk aan het gewicht.

ik wil een hotrod bouwen met de motor egt voorin enzo en een starre achterass dusja bijna hetzelfde lleen een ander uiterlijk. nogmaals je hebt een topwagen gebouwd.

,daan

Back