F.van.Gent
In Memoriam
De installatie weeg in totaal zonder water![]()
Ja ja Klaas wat weegt dat dan nou![]()
vg
Frederik![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vg
Frederik![]()
vg
Frederik![]()
Frederik als je op de tweede foto had gekeken zag je staat op de weegschaal 1,5 staan en dat betekent dat hij zonder water 1,5 kg weegt
Groetjes
Klaas
Dat was bij mij te donker (beeld) dusFrederik als je op de tweede foto had gekeken zag je staat op de weegschaal 1,5 staan en dat betekent dat hij zonder water 1,5 kg weegt
Groetjes
Klaas
Heb het even met irfanview bwerkt en kon het toen wel zien Mvg Frederik
Ik gebruik van die Camping tankjes en daar zit 220 Gram in hoeveel ml is dat danIk heb de 100 ml gastank vervangen door de 300 ml gastank en ga morgen uitproberen hoelang ik daar dan mee kan doen
Wordt vervolgt
Klaas
Ik gebruik van die Camping tankjes en daar zit 220 Gram in hoeveel ml is dat dan
mvg
Frederik
Klaas , ik denk 10 minuten opstoken en 50minuten varen, volgens je boven staande gegevens.
groeten en goede vaart, Brandaris
Volgens de camping flesjes mag het niet boven de 50 graden komen maar dat vind ik persoonlijk toich nog wel veel hoorhoe warm mag een gastank worden
Hallo KlaasDe nieuwe test is nu achter de rug en ik ben echt tevreden, nu ik de afgewerkte stoom appart heb lopen en langst de standaard loopt kom de temperatuur niet hoger dan 23 graden
Hij heeft ongeveer een half uur gelopen ,gas was nog niet op maar de water stond onder in het pijlglas.
mvg Klaas