TIMBERWOLF
Forum veteraan
als het lukt dan ga ik voor de trein, de milennium falcon van star wars is groot maar ken ik al.
email is verstuurd
email is verstuurd
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi om te lezen.ik heb een positieve email terug gekregen.
Ik heb dit jaar, of vorig jaar, nog geïnformeerd in een grensstadje in Nederland, Ootmarsum of Oldenzaal dacht ik, en die wilden de leveringen van de U-96/Prinz Eugen wel in huis halen en bewaren onder de toonbank.Gelukkig maar ik ga zelf ook verder met de U96 maar moet bekennen dat ik moeite heb om de delen naar NL te krijgen daar ik wegens Zeevaartschool weer in NL verblijf en jammer genoeg weinig tijd heb
Ik zie nu inderdaad de Hood ook op Ebay staan. Ik ga er voor dat geld echter niet meer aan beginnen, en ik heb momenteel ook nog de Batavia op de bouwplank staan, en die kost me nu al genoeg tijd en moeite.
edit: overigens zou ik de proefvaart juist in de winter doen en de romp al een tijdje voor de tewaterlating buiten zetten. De watertemperatuur en buitentemperatuur liggen in de winter veel dichter bij elkaar dan in de zomer, dus de kans op krimpen is dan stukken kleiner.