Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Excuses, bedacht me net dat het wel klopt. Uiteraard draaien ze naar binnen of buiten. Mijn fout
Ik zou totdat de draairichting van de motoren op de ESC's is getest de draden geklemd houden en als ze goed zitten pas afsolderen. en beide motoren draaien zowel vooruit als achteruit in tegengestelde richting. Op vooruit wordt het schroefwater naar achteren geduwd en op achteruit gebeurt het omgekeerde. Door het model van de schroefbladen heeft achteruit minder effect en zullen de schroeven eerder lucht happen. Maar dat is van later zorg. Eerst motoren en assen goed uitlijnen en zet een dubbele kruiskoppeling tussen motor en as. In theorie kan het met een starre koppeling of een enkele kruiskoppeling, maar de praktijk is vaak net even anders. Dan loopt de boel niet soepel, maakt herrie, gebruikt veel stroom en vaart het schip scheef. Is alleen maar een advies hoor! Gr. Klaas.
Zie ik het goed bouwer dat je massieve draad hebt gebruikt? Het werkt gemakkelijker om litzedraad te gebruiken. Is flexibeler en kan beter tegen trillingen. Nu zal de Bismarck niet zoveel draaiuren maken dat de draden door vermoeidheid afbreken, maar deze stugge draden werken niet gemakkelijk bij het los en vastmaken aan de accu. Maar ja, soms heb je niet anders voorhanden en is het behelpen. Meestal gebruik ik rood en zwart luidsprekerdraad, maar het gebeurt me ook wel dat ik uit moet wijken naar een andere kleur. Wel goed merken dan, maar dat lukt je wel. Gr. Klaas.