Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tot zover. Het gewicht is nu met setup(zonder motor) en pushrods 57 gram:
Hoppa, goed bezig
Ik had ook inklaringskosten op een pakketje uit de UK, het bedrag was gelijk aan de som van de bestelde onderdelen
.
Dank je...................met dit soort projecten is 1 gram plotseling veel. Van 5 gram begin je te schrikken en met 10 gram een NO GO!!Wordt mooi en 57 gram is niets...
Als je 2 rolroer servo's gebruikt heb en het kan met je zender zou ik nog flaps inprogrammeren ... Dus de rolroeren beide iets laten zakken, zodat ie nog langzamer kan vliegen..
Ben benieuwd hoe het vliegt...
Haha, nee hoor, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, ik bestel daar al zo lang en zo veel. Ik wil geen reclame maken, maar de service en garantie bij Banggood is werkelijk fantastisch. Ik had een klein jaar geleden een zender besteld, maar die bleek niet goed te functioneren en ik kreeg gewoon mijn geld terug gestort en de zender mocht ik houden. Terug sturen is natuurlijk geen optie. Zo heb ik meerdere voorbeelden. Maar in dit geval was postnl de schuldige en Banggood zorgt voor de service, daar kan postnl nog een puntje aan zuigen. Zelfs al zou het pakketje niet te zijn terug gestuurd ben ik er van overtuigd dat Banggood over de brug zou komen. Maar ik laat het er natuurlijk niet zomaar bij zitten, je moet er wel achteraan.Goed nieuws... Voelde me al bijna schuldig omdat ik het had gepromoot..