Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die snap ik niet....
Je kunt dan de onderkant van de romp snijden, en ben je tevreden dan kort je de andere kant steeds verder in totdat die recht is.
Uhh..Nu begin ik te twijfelen. Volgens mij word de romp erg breed als je het al tegen die zeikanten lijmt..Ik dacht dat Robert ze erop had gelijmt.
Robertt??
BEste Robbert,
Waarvoor dienen de stippel lijntjes op de staart?? Is de bedoeling dat er wat carbon staafjes in komen of wah??
![]()
Snap 'm nie..
ik hoor het wel....
groet Raymond
Uhh..Nu begin ik te twijfelen. Volgens mij word de romp erg breed als je het al tegen die zeikanten lijmt..Ik dacht dat Robert ze erop had gelijmt.
Robertt??
Nouja ut komt er eiegenlijk gewoon op neer dat je goed recht moet snijden. Voor mij part houd je er om de 3cm even een geodriehoek naast om te kijken of je nog steeds recht snijd. Heb je toch scheef gesneden, dan er een klein randje vanaf halen.
Maargoed, ik weet nu niet zeker hoe Robert het had gedaan. Ach het maakt ook niet uit. maak iets waar je zelf een goed gevoel bij hebt.
Ej ray,
Ziet er goed uit! Je bent al aardig op weg. Lukte het recht snijden van het EPP!?
Ik weet niet zeker wat je bedoelt, maar je moet het maken zoals op jou eerste foto. Daarna de bovenkant gelijk laten lopen met de bovenkant ronding, boven het gesneden profiel wat je uit de rompzeikant hebt gesneden. Daarna haal je straks als je de romp hebt gelijmt, nog een keer je mes door het profiel ( dus de vleugelvorm die je uit de rompzeikant hebt gehaald) om een stukje onderkant, van de bovenkant af te snijden.
Lastig uitleggen zo, maar ik hoop dat je ut snapt.
9 gram, zoiezo!
Het wil nog wel eens mis gaan bij een FPV landing, en dan zijn sterkere servotjes toch echt een must-have.