R
robbedoes
Guest
Hoi Bruno,
Thanks voor de duidelijke uitleg! :wink: Nu was natuurkunde nooit mijn sterkste vak maar wat ik uit jou verhaal begrijp is dat de druk in de aanvoerleiding naar de motor altijd gelijk is en op deze manier onafhankelijk van het brandstofnivo. Heb ik dat goed? Dat wordt dus een nieuw tankje maken. :cry: En het uniflowpijpje moet dan ongeveer 10 mm achter de opening van het aanzuigpijpje zitten? Zit ik dan goed qua maatvoering? Je staat er van te kijken wat er allemaal nog bij komt kijken in de modelbouw! :? Maar wel leuk om te weten weer iets belangrijks geleerd. Ben eigenlijk wel benieuwd wie zoiets verzonnen heeft. Bruno alvast bedankt voor de uitleg ik ga weer op zoek naar een stukje blik
.
Groetjes Robert
Thanks voor de duidelijke uitleg! :wink: Nu was natuurkunde nooit mijn sterkste vak maar wat ik uit jou verhaal begrijp is dat de druk in de aanvoerleiding naar de motor altijd gelijk is en op deze manier onafhankelijk van het brandstofnivo. Heb ik dat goed? Dat wordt dus een nieuw tankje maken. :cry: En het uniflowpijpje moet dan ongeveer 10 mm achter de opening van het aanzuigpijpje zitten? Zit ik dan goed qua maatvoering? Je staat er van te kijken wat er allemaal nog bij komt kijken in de modelbouw! :? Maar wel leuk om te weten weer iets belangrijks geleerd. Ben eigenlijk wel benieuwd wie zoiets verzonnen heeft. Bruno alvast bedankt voor de uitleg ik ga weer op zoek naar een stukje blik

Groetjes Robert