Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mij ook, maar dan wel ergens anders.... De Almere dagen zijn voor het kennismaken met LB, het uittrimmen van nieuwe modellen en probleemoplossingen in het algemeen. We moeten ze niet volproppen met allerlei andere evenementen, vind ik.Herbert zei:Ik denk dat een dergelijke wedstrijd ook op een LB dag in Almere gedaan kan worden .
Gerben Wassenaar
en dat met allemaal Suppi´s lijkt me hartstikke mooi![]()
Tip: Even met twee of drie drupjes cyano vastzetten, buitenkant grof in de vorm maken, dan los maken, beetje uithollen (3mm wanddikte laten staan) en definitief vastlijmen. Dan fijn afwerken....robbedoes zei:Maar ik ben nu bezig met de onder en bovenkant aan het dicht planken dus het einde komt in zicht!
Ik dacht dat je hem eerst wilde laten testvliegen en aftrimmen. Verhoogt je kansen. Misschien is 'ie wel in 1 keer goed. En dan doe je er jaren mee.....robbedoes zei:PS en dan al die moeite voor dadelijk 1,5 rondje :wink:
Ja, waar was je zaterdag?
alleen een hond heeft toch een baas
OK, maar zet dan de volgende vast in je agenda en regel nu al die vrije dag... Doe ik ook als 24/7 werker....robbedoes zei:Er zijn van die fijne werkgevers die je behoeden voor eventuele verveling in het weekend.Ja, waar was je zaterdag?Dus ik heb wederom een weekendje bezigheidstherapie gehad gratis en voor niets van mijn baas! :lol:
Bruno van Hoek zei:Dat zeg je nou wel, Remko, maar waarom was jij niet bij de eerste LB dag? Kun je je voorstellen wat dat voor een stress gaf bij de organisatie?