Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb dezelfde ervaring als sven, en soldeer idd met harskern...
Ik zweer nog steeds bij 4mm goud, maar goed, ieder zijn ding he![]()
ahhh goed zo sven, goed bezig
is je staartvlak nu niet nog steeds flexibel? omdat je 2 deeltjes erin hebt gelijmt?
En heb je in de main wing, de lat plat gelegd? Beter was op zijn kant denk ik
in de staart zelf evt wel een box-stukje? (heb ik nog wel over)
Grtzzzz
Hoe heet stoken jullie die connectoren dan wel niet?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Ik ben gegaan van tin smelt bijna niet meer tot rookpluim zodra de flux je bout raakt. Op laag moest ik telang stoken en ging de plastic rommel sneller dan de tin, op hoog ging de connector hangen toen ik er een draad in stopte. Ik vind et krengen.
Nee ik denk et niet eigenlijk, als ik em met de hand wat heen en weer waggel, dan zie ik de staartvlakken flapperen omdat de stuur stangen natuurlijk niet mee buigen. Daar moet denk ik nog even een stuk carbon bij.
Ik heb gelezen dat die XT60 nu een nylon plastic hebben net als de T-connectors. Toen ik die XT60 probeerde was et de eerste batch nog, dat was van dat rottige lego plastic. Zoiets heb ik iig gelezen op et HK forum toen er zoveel mensen over klaagde. Maar goed deans vind ik nog steeds makkelijker.
XT60 connectoren zijn prima, echt de beste connectoren voor je LiPo's, ik gebruik niks anders meer. Bij mij smelten ze nooit, en ik soldeer de dikkere kabels met een 100W soldeerbout op 360C, de dunnere op 400C met een 50W soldeerstation, nooit problemen gehad. Je moet uiteraard wel soldeer met harskern (vloeimiddel/flux) gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality