Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

Hallo,

We verschuiven Sven zijn maiden met 2 maanden!? Da's nou net het geen wat hier al het afgelopen jaar gaande is, en dus niet meer de bedoeling is.
Dan doen we het wel eerder, heeft Sven nog mooi 4 weken de tijd om te knutselen!

Wat dacht je van 27 februari?

ohhhhh datum verkeerd.....

2hnygle.jpg

Ik vind et helemaal wel goed hoor. ;) Misschien als alles goed gaat kan dan zelfs de grote HK kist inclusief FY21AP+OSD gemaidened worden, maar ik maak geen beloftes. ;) Eerst die kleine eens feilloos in bedrijf hebben.

Moeten we alleen nog even hier ergens een leuke plek vinden. :p Met hoeveel man zijn we dan eigenlijk? Weet niet of et goed gaat komen als we een of andere boer verrassen met 10 auto's. :lol:

HAHAHAHAH die poster, MEESTERLIJK :D

Ik doe mee!!!! :D

maar dan nu de locatie....

bij ons op de club gaan ze dat ook niet goed vinden vrees ik.
Bij "ons" in de polder zit je vrij dicht op vliegclub rilland, plus vliegbasis woensdrecht.

Laatst bewerkt:
easy-011.jpg

-
easy-012.jpg

-
easy-013.jpg

-
easy-014.jpg

-
easy-015.jpg

Zo, niet meer mopperen nou hoor. ;)
Morgen even een grote elastiek zoeken om de accu eraan te hangen, dan ga ik eens kijken hoever ik de ontvanger/servos naarachteren moet doen. Voor de andere componenten knip ik even een stukje lood wat even zwaar is, en dat hang ik er met een klein streepje dubbelzijdige tape even aan. Dan weet ik namelijk pas hoever ik alle draden moet verlengen/inkorten. Moet namelijk allemaal op maat want er is geen romp waar je een paar centimeter extra in kunt wegmoffelen.

Sven,

Eelijk waar. Volgens mij ga jij verschrikkelijk veel schik hebben met dat ding. Worden ze nog gemaakt? Misschien is het wel een kanshebber voor een geweldig Nemo alternatief.

Easy

Dat was ooit het verkoop punt. :') Maar denk niet dat ze nog gemaakt worden. Lijkt me sterk iig, die van mij is een kleine 7 jaar oud.

Ik kon vandaag vrij weinig doen aan et model. Er stonden weer loodgieters op de stoep omdat er iets verkeerd gedaan was met de nieuwe keuken, dus mijn werkplekje lag weer vol met pijpen en rommel. :( Ik heb wel maar alvast mijn zender geprogrammeerd voor zover het kon.

Laatst bewerkt:
remy, als je ECHT intresse hebt, denk ik dat ik er nog wel 1 te koop weet :)
moet je maar effe mailen of pmmen :)

Back