SWATH loodstender, nieuwe eigenaar!

Discussie in 'Duikboten' gestart door wimg, 16 dec 2004.

  1. wimg

    wimg

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    3.430
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    De Duhnen is inmiddels gereserveerd.
    Er heeft zich een belangstellende gemeld.
    Afwikkeling volgt.

    Wim
     
  2. Ebe de Jong

    Ebe de Jong Guest

    Er komt een nieuwe SWATH aan.

    In ontwerp:

    MV Perseus van het Nederlands Loodswezen

    Schaal 1: 50

    Volg deze ontwikkeling op: www.ebedejong/index.nl

    Met dank aan Wim van der Geest

    Heeft iemand foto's, met name van de achterzijde, stuur mij een mailtje: ebe@ebedejong.nl
     
  3. wimg

    wimg

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    3.430
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Graag gedaan Ebe.

    Heb je deze al:
    [​IMG]
    (Grotere versie is beschikbaar)

    Heb ik via dit forum gekregen.

    Wim
     
  4. Ebe de Jong

    Ebe de Jong Guest

    Best Forum,

    Gelukkig heb ik deze al.
    Wat ik nodig heb is een foto recht van achteren op de middellijn van het schip, en het liefst ook van een hoog standpunt genomen.
    Weet iemand de afmetingen van de ramen?

    Ik hoor van jullie
     
  5. Samw

    Samw

    Lid geworden:
    16 nov 2005
    Berichten:
    461
    Locatie:
    Stabroek (Antwerpen)
    Deze heb ik nog (gespot in Vlissingen naast de Nederlandse tender).
    [​IMG]

    Als je nog wat (detail)foto's wilt zal ik ze doorsturen.
    Wil je dan ook even nakijken hoe groot je mailbox want ik heb er wel wat (20 van 1.5 mb).
     
  6. wimg

    wimg

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    3.430
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Sinds gisteren heeft de Duhnen een nieuwe eigenaar: Rene uit Den Haag. Rene werkt bij het Loodswezen. Naast het werk bij het loodswezen is hij ook beheerder van de oude vuurtoren in Hoek van Holland, met het daarin gevestigde kustverlichtingsmuseum. Hij laat er tevens de historie van het Loodswezen zien. Zou het leuk vinden om de Swath daar ook te laten zien.

    Ik ben blij dat de Duhnen bij Rene een goede bestemming heeft gevonden en wens hem veel plezier met het schip.
    Als je eens in de buurt van Hoek van Holland ben zou ik zeggen: bezoek het Kustverlichtingsmuseum en doe Rene de groeten van mij.

    Rene heeft aangegeven nog niet toe te zijn aan het ombouwen en afbouwen van de Swath. Hij heeft op dit moment nog een ander model in bouw. Wanneer hij zo ver is, hoop ik dat hij hier de bouw verder wil beschrijven.

    Rene, tot ziens en bedankt!

    Ikzelf ga nu verder met het bouwen van een model van de Deense galjas Marieje in schaal 1 op 20.
    Vorige week heb ik een bezoek gebracht aan het origineel en een groot aantal foto's gemaakt.
    Ik ben van plan jullie op de hoogte te houden van de bouw in een nieuwe draad in de bouwverslagen-hoek. Maar, op dit moment heb ik alleen nog maar tekeningen en foto's.

    Wim
     

Deel Deze Pagina