T-rex 600

Ik heb hem inmiddels en zal er binnenkort ook aan beginnen.

Maar je hebt al een voorsprong, die zal ik waarschijnlijk niet inhalen.

kraaijer zei:
Ik heb hem inmiddels en zal er binnenkort ook aan beginnen.

Maar je hebt al een voorsprong, die zal ik waarschijnlijk niet inhalen.
Gekocht bij update RC zeker :wink: :lol:
:cry: ga ik nog laaste eindigen met de bouw hiervan zeker... :lol:

O.K genoeg voor vandaag, morgen is ook weer een dag, hoewel moet ook weereens wat aandacht schenken aan familie morgen want er wordt geklaagd dat papa te lang op zolder zit... :?

Eindelijk het complete frame is af en we beginnen met de elektronica.
Align Motor geïnstalleerd - Check
Align Bec geïnstalleerd - Check
Graupner SMC16scan Ontvanger geïnstalleerd - Check
:roll: :lol:

Hoe bedoel je :?:
Bedoel je soms hoe ik men elektronica ga installeren.
Wel ik denk zoals Bob White zag er netjes uit. :wink:
Foto's zal voor de volgende fase zijn. :roll:

@ Mapel en kraaijer
Welke Giro gebruiken jullie de Futaba GY611 w/S9256 of de GY401 w/S9254
Of gebruiken jullie andere servers.

En weet iemand wat de verschillen zijn van deze 2 Gyro's :?:

De GY611 houd de staart beter vast, is beter in te stellen en piroet veel constanter. Uiteraard vliegt een GY401 ook wel goed, maar de verschillen zijn duidelijk aanwezig.

Een ander tussen alternatief is de Logictech 6100t + servo, die is met 280 euro tussen de GY401 en de GY611 geprijsd maar is qua prestaties gelijk (of zelfs iets beter) dan de GY611.

Ik had eerst een GY601 op mijn T-rex 600 zitten, nu deze Logictech en ik vind hem persoonlijk beter. Hij is sowieso lichter en goedkoper.

Cheers,

Richard

Piro rate en onafhankelijke limit settings als ik het goed heb.

Ik denk dat ik misschien de LT2100 eens ga proberen. Richard zei eens dat ie ook niet onderdoet voor een 401...

Rich, ik heb een 601 nu, maar in welke opzichten is de logictech beter?

In het topic over de 6100 geef ik al aan dat de piroet wat constanter is en hij is flink lichter en goedkoper.

Ik denk dat ik misschien de LT2100 eens ga proberen. Richard zei eens dat ie ook niet onderdoet voor een 401...

Inderdaad, let wel dat er erg dunne draden aan deze gyro zitten... Eigenlijk is hij enkel voor kleine electroheli's, er zijn echter wel mensen die ermee vliegen op 50ers en het lijkt goed te gaan.

Cheers,

Richard

kraaijer zei:
Piro rate en onafhankelijke limit settings als ik het goed heb.

de 601 en 611 hebben ook onafhankelijke limit settings

Raptor Rulezzz zei:
De GY611 houd de staart beter vast, is beter in te stellen en piroet veel constanter. Uiteraard vliegt een GY401 ook wel goed, maar de verschillen zijn duidelijk aanwezig.

Een ander tussen alternatief is de Logictech 6100t + servo, die is met 280 euro tussen de GY401 en de GY611 geprijsd maar is qua prestaties gelijk (of zelfs iets beter) dan de GY611.

Ik had eerst een GY601 op mijn T-rex 600 zitten, nu deze Logictech en ik vind hem persoonlijk beter. Hij is sowieso lichter en goedkoper.

Cheers,

Richard
En waar in Nederland kan men zo'n Logictech 6100t + servo.
Of is deze enkel te vinden op een online shop in Amerika :?:

Hey Aiki,

Je moet er niet voor in Nederland zijn, ze zijn zelfs goedkoper in ons eigen Belgenlandje !!

Kijk maar eens bij jo van Rc Helistore ! Die heeft ze op stock !

Grtz,
Dirk

Dflyer zei:
Hey Aiki,

Je moet er niet voor in Nederland zijn, ze zijn zelfs goedkoper in ons eigen Belgenlandje !!

Kijk maar eens bij jo van Rc Helistore ! Die heeft ze op stock !

Grtz,
Dirk

Oké bedankt
good.gif

Ik weet het niet zeker, maar op mijn SMC14 Graupner ontvangers (en op mijn R700 ook trouwens) zit er een aparte ingang op de ontvanger voor de BEC, naast de andere ingangen.

Back