T rex 600esp naar UH 1 Huey .

De werkzaamheden zijn nog aan de gang , flexdrive /
IMG_20160205_092700.jpg

mechaniek in de romp plaatsen
ridge foto 110.jpg

Staart /
IMG_20160205_092554.jpg

Ik zie ze ook niet.... De foto's in post 81 wel, maar in 82 niet....

"flexdrive" heb ik heel slechte ervaring mee , krijg je,je staart niet stil mee .
Zou zoeken naar een ander aandrijfsysteem .

Gr,
Arno

Je moet er geen Heading Hold gyro achter hangen, maar dan gaat het over het algemeen best wel, hoor.... Niet snaarstrak, maar rustig genoeg.

Ik ga morgen eens proberen met foto's , ze zijn op mijn tablet ook niet te zien ; Flexdrive is afwachten ik ken het ook niet . Tempel zegt dat Vario er ook gaat mee beginnen ? Denk dat veel afhangt van installatie ( wrijving ) . Ik heb al commentaren gelezen van mensen die er zeer tevreden over waren .

Amai Guy

Je mag er fier op zijn , is een heel mooie heli aan het worden ,
Stop je met extra details of ga je nog ff verder :-)
Veel succes met de maiden

Grtjs Blitske

Ik denk dat het voorlopig genoeg is . Ik zou nog machine guns kunnen zetten en ook het gat van de turbine achteraan opvullen , dat moet zeker nog maar eerst eens een testvlucht . Zal wel nog niet voor direct zijn . Beetje goed weer afwachten . o_O

Knap Guyke , veel change tijdens de maiden en vele vluchten grote fun .
Ik nog beetje werk en ook klaar voor de maiden :-)

Grtjs

Hoop dat we elkaar eens ontmoeten tijdens een fly in . Heli days Enghien staat alleszins op mijn agenda.

LOL goed gezien . Eigenlijk ben ik nog wat op zwaartepunt aan het zoeken . De lipo zit al zo ver mogelijk naar voor en het is net iets te weinig . Zal wat lood in de neus moeten leggen alhoewel ik dat niet graag doe . Maar ja , heb het stukje gewogen ( kleine 100 gr ) maar toch nodig . Een pilotenpop zou nog te weinig geweest zijn .

Guy
De piloot zijn zakken vol klein geld steken dan komt da wel goe :-)
Niet mogelijk om een zwaardere batterij te steken ? da is geen verloren gewicht he .
By the way Guyke waar vlieg jij , ook in een club ?

Grtjs

Een zwaardere lipo heb ik ook aan gedacht maar dan zou ik een hele zware moeten nemen en dan nog . De plaats van de lipo is niet genoeg naar voor om verschil te maken , en anders zou ik die moeten plaatsen waar de cockpit nu zit . Keuzes etc . Deze morgen nog zitten overwegen om lood te steken maar toch maar niet gedaan . Eigenlijk zat er nog geen piloot in dus die gaat nu het verschil goedmaken . Ik wou er eerst het geld niet aan uitgeven maar basta . Ik ga nu naar Amerika om een Gi Jane te halen LOL . Tot later . Oh ja ik vlieg idd ook in clubverband en wel bij The little wings in Haaltert . We hebben ook een website .
P3050001.JPG

O ja misschien even toelichten als je naar onze site gaat : mijn volledige naam is Guy Vanderschelden en in de club is er nog iemand met juist dezelfde naam . heeft al voor heel wat hilariteit gezorgd vooral omdat de andere Guy meer gekend is dan ik ( ook Tempel hier op forum ) Toen ik begon met deze hobby en ging rond bestellen bij winkels kreeg ik dikwijls de vraag : wat ga je daar mee doen ? :p Totdat ze het adres bekeken . Nu ik ook meer naar fly ins ga begint het door te dringen wie is welke . De andere Guy heeft natuurlijk bakken meer ervaring . O ja we vliegen ook allebei heli vandaar ook nog eens de twijfels .
Enfin dit ben ik
P6140045.JPG
en dit is de " andere "
11825736_10207433888354709_3328163768459806173_n.jpg

Back