Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat een donders mooie Heli Guy, dat is toch heel wat mooier dan die 3D heli's.
Petje af dit heb je mooi gedaan, ik hoop ooit zelf nog eens een keer zo'n heli te maken.
En veel suc6 en vliegplezier er mee.
In afwachting van GI Jane heb ik toch nog een werkje of 2 gevonden . eerst een nep turbine plaatsen in het lege gat achteraan . Stukje besteld bij vario en kleurtje gegeven . Afmetingen diameter 42 mm was net goed .
Wel binnenkant nepturbine is blinkend zwart geverfd , samen met flits fototoestel = glans . Tweede werkje ondertussen ook af , tail skid . Ingredienten : alu buisje (niet gebogen) en koord . Recept : men plooie het buisje en spuit het groen , na drogen wikkelt men er koord rond . Gaatje in de romp boren , buisje erin en klaar , smakelijk
Goed zo , die kleine dingen geven er zo veel leven aan .
Het vliegweer komt er bijna aan , we zullen er werk moeten van maken dat heli's de lucht in kunnen
Nog geen vlucht maar even update ivm lipo . De cockpit zit vast met vijzen en kan gemakkelijk verwijdert worden maar om het nog simpeler te houden heb ik een verlengbalanceerkabel (wat een woord zeg ) gestoken en zo kan de lipo blijven zitten om op te laden . Lijkt me praktischer dan iedere keer cockpit eraf en erop ( minder schade , slijtage ) . Zoals je ziet kan er via het zijraam geladen worden . Nu nog juist eens vliegen met 6s 5000 mah en zien of dat voldoende vliegtijd geeft en anders 6s 5800 mah oid .
Euh ja waarschijnlijk wel en toch zie ik het veel doen bij schaalmodellen . Er zijn zelfs modellen waar de lipo's onder een vloertje zitten . Bijblijven is de boodschap zeker .
Of je erbij blijft of niet zal de heli niet redden denk ik, de steekvlam van zo'n lipo is zodanig snel en krachtig dat je schade al onmiddellijk groot gaat zijn.
Maar idd de kans is klein dat is een (gelukkig) feit.