T-rex Kopen

• Topicstarter Topicstarter Vortex
  • Startdatum Startdatum
de SE moet je toch helemaal zelf bouwen?
de kop moet je zowiso goed met locktide maken, en de linkjes enzo moet je zelf op maat schroeven.

ja, maar het rotorhoofd en de tail zijn pre assembled. (ok je kunt ze uiteenhalen threadlocken en weer ineensteken) alsook is het frame al aan mekaar geschroefd.
ik vroeg me gewoon af of er zo geen kit bestaat die je van in het begin moet opbouwen (zoals de xl versie en zo) spaart zo wat werk uit he. :D
en is miss goedkoper

Als die heli in elkaar zit ga ik wel ff naar Delft..
Kan iedereen (nouja.. iedereen..?) hem/haar ff controleren en mischien maiden maken :D

Ik had hier op de forum ergens eens gelezen hoe groter hoe stabiler de helicopter. :roll:
Maar toen ik op een online shop kwam ergens in de USA stond er bij de T-Rex600 - ## NOT FOR BEGINNER ## :?: :?: :?:
Euh ... nu weet ik het niet meer hoor de T-Rex 450 se of T-Rex 600 CF

HELP.....

Maar toen ik op een online shop kwam ergens in de USA stond er bij de T-Rex600 - ## NOT FOR BEGINNER ##

Onzin, T-rex 600 vliegt MAKKELIJKER dan een T-rex 450... het is echter wel zo dat de T-rex 600 duurder en groter en gevaarlijker is dan de 450.

Cheers,

Richard

Ja dat de TR600 duurder is weet ik, maar als je gaat vergelijken van prijs vindt ik dat dit nog meevalt.
Hij is ook 2x zo groot :lol:

EDIT:

Het enige waar ik nu mee zit is de afstelling van men zender Graupner MX-12
Hier heb ik totaal geen kaas van gegeten :cry:

Hey Aiki,

Ik zie dat je van Geel bent, Skywalktertje die hier ook het forum bezoekt is denk ik ook afkomstig uit die streek, misschien een pb'tje sturen naar hem ..

Hij vliegt ook TREX 600 maar ik denk dat hij met JR radio werkt, nevertheless, give it a shot zou ik zeggen

Grtz,
Dirk

Dflyer zei:
Hey Aiki,

Ik zie dat je van Geel bent, Skywalktertje die hier ook het forum bezoekt is denk ik ook afkomstig uit die streek, misschien een pb'tje sturen naar hem ..

Hij vliegt ook TREX 600 maar ik denk dat hij met JR radio werkt, nevertheless, give it a shot zou ik zeggen

Grtz,
Dirk
Hoi Dflyer

Ik ben van de kanten van Rumst :wink: maar dit is geen slecht gedacht :wink:
Ken je niemand uit het Antwerpse die overweg kan met een Graupner MX-12
Zoek iemand die mij deze zender stap voor stap uitlegt, zodat ik hem zelf kan instellen.
Want op dit ogenblik is die afgesteld voor men Calmato Sport en kan ik niet meer met FMS vliegen. :cry:
In deze zender kan je 10 vliegtuigen of helicopters programmeren.
Dus ik heb met veel prutsen nu op #2 een vliegtuig kunnen installeren voor FMS (maar nog niet 100%) en zou graag op #3 een heli installeren.

Yes, weer een stap veder de MX-12 neemt nu eindelijk men type Hilicopter aan. :P
Nu de instellingen :?
Kan iemand mij in klare taal uitleggen wat ik moet veranderen in men MX-12 ...... voor de T-rex (sim)

je zou naar helifreak moeten gaan voor de buildvideo's van finless
trex xl

SE

en natuurlijk zijn er hier en daar nog andere video's.

nu het is niet met een mx12 maar hij legt wel duidelijk uit hoe je alles moet doen en waar het voor dient.

ik heb ze allemaal gedownload
:)

elwitten zei:
trex xl

SE

nu het is niet met een mx12 maar hij legt wel duidelijk uit hoe je alles moet doen en waar het voor dient.

Er zit toch niet zoveel verschil tussen een XL en een SE toch..?
Waarom maakt hij dan 2 videos..?

Hey Aiki,

Grtz,
Dirk

Ik vlieg idd met een Trex600, Trex450 (en ook een Raptor90). Ik heb echter een Graupner/JR MX22 als zender.
Indien je eens langs komt op de club met je zender en handleiding ben ik zeker dat we er wel uit geraken.
Indien je wil vliegen als gastvlieger bij ons moet ik dat wel aanvragen, daar doen ze tegenwoordig nogal moeilijk over bij ons in de club :-(
Club KMC in Meerhout.

Als je wil simmen kan ik Phoenix aanraden voor 130EUR heb je een professionele sim met Trex600 en 450 modellen.

elwitten zei:
de xl is volledig op te bouwen en de se is meer servoplacement /wiring/ setup e.d. (deze is al grotendeels opgebouwd)

Hoe zat het met de S..? weet je dat..?

Governor mode is een mode van de regelaar die probeert een constante RPM aan te houden bij verschillende belastingen. Makkelijke daarvan is dat je throttle curve er netjes plat uit gaat zien, 100,100,100,100, 100 bijvoorbeeld. Of voor diegene die maar 3 punten hebben :wink:

Ron

Aaah.. dus die "Voelt" hoe snel de motor draait en als je dan opeens vol pitch geeft dat ie dan merkt dat de motor langzamer draait... en dat ie dan meer gas geeft..?

elwitten zei:
trex xl

SE

Daar probeer ik al heel het wekend mij te registreren, maar telkens krijg ik een Error :evil:
heb al 2 e-mail gestuurd naar de admin. maar die heeft blijkbaar geen zin om te regageren... :cry:

Back