dat heb ik inderdaad eens gehad met mijn ariane, met een middenstuk met maden inbusjes op de as (er zijn ook middendelen van reisenauer met inbus boutjes, die klemmen het middenstuk op de as), toen startte ik voordat ik de motor aan deed (een reden om dat niet te doen) en na 0,5 seconde ging de propeller ervandoor. ik gauw kist horizontaal leggen, laag 300 graden bocht gedraaid (kon niet verder naar voren ivm. prikkeldraad) en gelukkig nog heel geland, was bijna paaltjes met prikkeldraden en sloot ertussen, of een stall in een bocht 2 meter hoog.
met maden inbusjes op de as moet de as 1 of 2 vlakke stukjes hebben, om geen verschuiving te krijgen want dan gaat het los.
je hebt inderdaad een duwprop maar dan draait de as door, en het middendeel slijt uit. edit: ah idd toch geen duwprop
met maden inbusjes op de as moet de as 1 of 2 vlakke stukjes hebben, om geen verschuiving te krijgen want dan gaat het los.
je hebt inderdaad een duwprop maar dan draait de as door, en het middendeel slijt uit. edit: ah idd toch geen duwprop
Laatst bewerkt: