tamiya df-03 topic

De teu-302 is veel beter toch?
Ik belde toenet Pk en niemand nam op :( :?

heeft iemand anders hem al gekocht bij PK ofzo?

Heej,
Ik heb woensdag meteen gemaild...maar ik heb nu nog steeds geen antwoord:(

Heb net een mail terug gekregen.
Helaas zit er geen regelaar bij, het was een kopieerfout!

Ook is de Dark Impact niet leverbaar op het moment, al hebben ze wel de keen hawk (maar die is weer 10 euro duurder:? hoe kan dat dan?)

Helaas...Ik ga hem dan toch maar gewoon bij conrad bestellen...ik kan helaas nergens vinden hoelang het verzenden duurt bij conrad!?!

Greetz Friso

Friso zei:
Heb net een mail terug gekregen.
Helaas zit er geen regelaar bij, het was een kopieerfout!

Ook is de Dark Impact niet leverbaar op het moment, al hebben ze wel de keen hawk (maar die is weer 10 euro duurder:? hoe kan dat dan?)

Helaas...Ik ga hem dan toch maar gewoon bij conrad bestellen...ik kan helaas nergens vinden hoelang het verzenden duurt bij conrad!?!

Greetz Friso

Je kan hem ook op ebay bestellen, dan betaal je 100 tot 125 euro. (zonder regelaar)
en dan kan je meteen een goede regalaar kopen !!! (Heb ik ook gedaan) 125 euro voor een Keen Hawk met een fabrieksaf verchroomde body. Dat scheelt weer een busje verf van 7,50 :wink:

kijk hier maar even: mijn Keen Hawk

Friso zei:
Ik ga hem dan toch maar gewoon bij conrad bestellen...ik kan helaas nergens vinden hoelang het verzenden duurt bij conrad!?!
Greetz Friso

Levertijd
Uw bestelling krijgt u, als de artikelen op voorraad zijn, binnen 3 - 5 werkdagen geleverd

mvg mike

@imprezapino,
Ik heb al genoeg regelaars...Lrp no limit, Lrp tot 13t, Acoms At-5, etc..
Maar ik had het niet erg gevonden om een extra erbij te krijgen, ik denk dat ik hem gewoon bij mijn lhs ga kopen, is welliswaar 169. maar bij PK hebben ze hem niet op vooraad...Mijn Lhs een lol doen, is natuurlijk nooit erg!

@Mike,
bedankt voor de info, dat duurt voor mij te lang...Ben vanaf donderag weg...
Dus ga hem bij mijn lhs kopen

Ik ga hem vandaag kopen, zodra ik klaar ben met bouwen post ik een aantal foto's van de bouw!!

Greetz
Friso

Heb hem niet besteld hoor, (regelaars zat:P)

Ben vandaag naar me LHS gegaan, helaas was hij niet op vooraad, morgen even rondbellen waar hij wel op vooraad is en dan meteen kopen :D

Greetz Friso

Zal je net zien, wil je hem kopen is die uitverkocht! Ik weet dat ze hem in Bilthoven (MC Modelbouw) op voorraad hebben (iig de laatste keer dat ik daar was). Ligt in de buurt van Utrecht.

Succes met de zoektocht en de bouw!

@ vin,
Oke ik zal het overwegen! Op de site kan ik de auto niet vinden, dus ook de prijs niet! weet je mischien hoeveel hij daar kost??

Ik zag op de site van sjaak's hobbyshop dat hij hem ook had, dus ga ik die morgen ook maar is bellen!

Hallo,

Ik ben van plan om een ook een df-03 te kopen alleen mijn vraag was:Wat is nou het verschil tussen Tamiya Di en de Keen Hawk, Avante.

Ze zijn wel allemaal gemaakt van het df-03 maar welke is aan te raden? De Di is wel de eerste versie dus ik twijfel....

Wie kan mij helpen met keus?

Justus

Hoi..

Ben nieuw hier. Ben reeds een tijdje aan het rondspeuren op dit informatieve forum. Ik ben een absolute NOOB op het gebied van rc/modelbouw.
Wil gaan beginnen met de hobby, maar wil echter niet direct honderden euro's uit gaan geven.
Omdat ik wel een beetje kwaliteit wil, dacht ik om te gaan beginnen met de Keen Hawk. (na dit topic onder andere door te hebben gelezen)

Mijn budget is ongeveer 200 euro, nu kan ik de Keen Hawk voor ong. 115 euro bestellen. Wat zou een goede, doch betaalbare verdere setup zijn ? Dus regelaar, zender/ontvanger en accu/acculader ? Of vergeet ik nog iets?

Back