J
justusdw
Guest
Hallo,
Ziet er mooi uit!!Komen er ook nog stikker op de body?
Justus
Justus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Filmpje zal er zeker komenDefty zei:Ziet er vet uit met die dikke banden erop!
Ik ben ook benieuwd naar je mambamax 5700, misschien dat je een filmpje kunt maken wanneer je het erin hebt zitten.
Ben benieuwd hoe dat rijd.
Ik wilde een slipper clutch gaan bestellen, maar omdat ik me pas heb aangemeld bij paypal, moest ik wachten tot het geld was overgeschreven van mijn rek. naar de paypal rek.
Toen het geld uiteindelijk op mijn paypal rek. gestort was, wilde ik de slipper clutch meteen gaan bestellen, maar helaas ik kan er geen meer vinden op ebay.
Waar kan ik nog meer kijken voor een slipper clutch ?
mvgr tim
Thnxjustusdw zei:Hallo,
Justus
Defty zei:Ziet er vet uit met die dikke banden erop!
Ik ben ook benieuwd naar je mambamax 5700, misschien dat je een filmpje kunt maken wanneer je het erin hebt zitten.
Ben benieuwd hoe dat rijd.
Ik wilde een slipper clutch gaan bestellen, maar omdat ik me pas heb aangemeld bij paypal, moest ik wachten tot het geld was overgeschreven van mijn rek. naar de paypal rek.
Toen het geld uiteindelijk op mijn paypal rek. gestort was, wilde ik de slipper clutch meteen gaan bestellen, maar helaas ik kan er geen meer vinden op ebay.
Waar kan ik nog meer kijken voor een slipper clutch ?
mvgr tim
justusdw zei:Heey,
Chek eens op alles nog soepel loopt,en of er niet iets tussen je tandwielen diff zit.Het is stofdicht maar er wil wel eens wat tussendoor komen.Een keer uit elkaar halen scheeld ook veel,even alles schoon maken.
En niet iedereen houdt zich daar aan meestal wordt er wel 60 gereden,maar hij zou harder moeten gaan...
Kan je regelaar het motortje wel aan?Een laadt je lader je accu wel helemaal op?
Ik zou gewoon even alles langs gaan.
Justus