Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit Bram!
Ik heb gisteren in de tuin mezelf ook maar eens nuttig gemaakt en de kwast erbij gepakt... resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf
![]()
Goed zo ik ben gaandeweg ook alles meer gaan schilderen niet in de laatste plaats omdat dat duurzamer is dan een kwetsbare decal. Maar bij lastige figuren is schilderen aan supertalenten besteed anders wordt het niet strak. Wees blij dat je er geen zimmerit op hebt dan wordt dat echt een opgave dat schilderen. Henntech trackspanners zie bv bouwbericht van Jaap's Tamiya Tiger I hij reed er erg veel mee en monteerde deze spanners naar tevredenheid. Ik kocht altijd naar volle tevredenheid in bij RCTank.de die als contrast op een NL webwinkel die mij 2,5 mnd liet wachten op assen voor een metalen Panzer III loopwerk een metalen PIII loopwerk + metalen hull volledig voorgemonteerd leverde incl gemonteerde Ostketten. Over service gesproken. Links / rechtsverschil opgelost nu je de gain op de zender bijgesteld hebt? Wel perfect dat je een reductie monteerde in filmpjes zie ik Tamiya Tiger I's en II's er als Hellcats vandoor gaan rofl. Verder zoIk had trouwens wel problemen met het aanbrengen van de decals (Balkenkreuzen) op de zijkant van de turret die precies over de opstaande randen vallen van de kijkspleten L+R. Ook na decalsoft erop te hebben gesmeerd wilden ze er niet mooi op dus heb maar besloten om ze over te trekken en een malletje van te maken en ze zo over te schilderen... ook opgelost
Op de DMD zit een kleine potmeter waarmee je dat kan regelen.
Maar kijk eerst of de trim van de zender op neutraal staat.
Goed zo ik ben gaandeweg ook alles meer gaan schilderen niet in de laatste plaats omdat dat duurzamer is dan een kwetsbare decal. Maar bij lastige figuren is schilderen aan supertalenten besteed anders wordt het niet strak. Wees blij dat je er geen zimmerit op hebt dan wordt dat echt een opgave dat schilderen. Henntech trackspanners zie bv bouwbericht van Jaap's Tamiya Tiger I hij reed er erg veel mee en monteerde deze spanners naar tevredenheid. Ik kocht altijd naar volle tevredenheid in bij RCTank.de die als contrast op een NL webwinkel die mij 2,5 mnd liet wachten op assen voor een metalen Panzer III loopwerk een metalen PIII loopwerk + metalen hull volledig voorgemonteerd leverde incl gemonteerde Ostketten. Over service gesproken. Links / rechtsverschil opgelost nu je de gain op de zender bijgesteld hebt? Wel perfect dat je een reductie monteerde in filmpjes zie ik Tamiya Tiger I's en II's er als Hellcats vandoor gaan rofl. Verder zo![]()
Normaal moet je de tank echt recht uit te rijden krijgen.
Enigste wat ik nog kan bedenken is dat de track spanning aan een zijde te strak staat.
En anders moet de vertragingen gecontroleerd worden dat ze soepel lopen.
Het kan namelijk zijn dat er teveel vuil tussen de tandwielen zit.