Nee Bumper de rookmodules van HL zou ik zeker niet nemen die werken dus maar even

Als je 'm panzergrau houdt is de vraag omtrent de antennekleur ook redelijk overbodig het enige is dan, zoals Arthur Hermans opmerkt, een zwarte antenne voet voor het rubber.
Antenne van de rijdende Tiger I van het Bovington tank museum.
Maar gezien de diverse schitterende camo's kan een beetje kleur geen kwaad blijft mijn mening

Seuthe ken ik van mijn Märklin HO stoomgeneratoren die je in de schoorsteen van de stoomloc bevestigd; nog niet van 1:16 RC tankbouw maar zeker een zeer bekend merk op dit gebied. Benedini te groot, jammer, een generator op water lijkt mij perfect en ik zag op youtube dat ze perfect proportioneel werken dus erg levensecht; en nogmaals, e-mail de vakhandel er eens over die weten wat er zoal te koop is these days, wellicht hebben zij een aanbod wat qua prijs en werking interessant is. Mocht je handig zijn met elektronica en solderen dan zijn er diverse DHZ varianten waaronder de link die ik postte. Velen werken met een PC ventilator. Hier zie ik iemand die met een Seuthe rookgenerator en een PC ventilator een prop. rookunit in elkaar zette
Heng Long Tiger 1 Forum - Tiger 1 RC-Umbau - Rauchgenerator von Seuthe mit Lüfter Geschwindigkeits-Dampfregelung - Seite 2 Enfin kijk zelf bij de site van Seuthe zou ik zeggen
Seuthe-Dampfgeneratoren Homepage. Nadeel van de HO Loc rookgeneratoren, ze zijn uiteraard erg klein willen ze in een HO loc schoorsteen passen, de rookvloeistof van Seuthe is niet bepaald goedkoop en na 2 rondjes moet je weer bijvullen...zo'n rokende stoomloc is wel een mooi gezicht uiteraard

Wel eens eerder opgemerkt, maar als je ziet hoe compact de techniek van een digitaal aangestuurde HO loc is met daarbij functies als uniek adres (meertreinenverkeer op 1 baan) voor / achterlichten apart schakelbaar, optrek- en remgeluiden, rookgenerator aan / uit, koppeling aan /uit bel, fluit, optrek - en afremvertraging en hoe uiterst compact dit gebouwd is dan is de techniek van een rc Panzer echt uit het dinosaurus tijdperk....belachelijk dat dat inmiddels niet erg veel beter & compacter is! En veel goedkoper bovenal! Maar ok!
ROCO S 3/6 in Ludwig II uitvoering HO
Filmpje: digitaaldecoder inbouw in een standaard Märklin HO diesel loc
alBm_-qFXyU[/media] 60948-60949 mSD Decoder Installation - YouTube
Okay, wie Seuthe roept heeft het al decennia over modelspoor

Ook geen verkeerde hobby

Märklin heeft zelfs treinensets met Königstiger op diepladers dus ziedaar de combi LOL.
Via Ebay zo te koop voor 55 USD deze super smoker, proportioneel en met pc fan uiteraard, ook geschikt voor Tamiya
http://www.ebay.com/itm/Super-Smoke...pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item35d4bc0031 Ik heb 'm zelf niet maar zo aan het demo filmpje te zien, een goed werkend apparaat at a fair price