In een Sprint flux zit toch gewoon een Castle sidewinder setje?
Vond ik duur zat

5700 kv, als ik mij niet vergis.
Laatst had de regelaar zichzelf voor de zoveelste keer los gesoldeerd.
Dus de motordraden kwamen nog wel eens los.
na een reeks soldeersessies om het vast te zetten (wat ook lukte..), kwam het na een stevige tijd toch weer los.
en het is niet mn eerste soldeerrodeo.. Werd gewoon te heet.
spul vervangen.
Ik kwam de originele set ff niet tegen, nu zit er een wat langzamere motor in.
wel evenveel watt's, maar wat makkelijker vertanden, hoop ik.
niet vergeten, de sprint 2 is al weer ff wat ouder..
deze auto is denk ik een jaar of 10 oud nu..
geen idee wat de echte leeftijd is. misschien een tik ouder.
volgens mij staat mijn motor nog wel op de hpi site..
auto is voor mijn doel geweldig. maar heeft wat aandachtspuntjes in gebruik
@Fred van de klashorst
alvast veel plezier met de auto!
maar, een tt01 is van origine niet gemaakt voor dit type motoren en snelheden.
let erop dat de steekassen zichzelf heel erg vlot op kunnen vreten.
Differentiëlen breken af, dat soort zaken.
Let ook op je vering, staat de boel superhard en je komt een hobbel tegen op 70km/uur, vliegt ie omhoog. (letterlijk)
wil je lang met de auto doen, glad asfalt opzoeken.
zonder verkeer (!!!!)
en niet steeds volgas wegsprint sessies doen.
misschien een paar tellen volgas als de boel al een beetje op snelheid is.
Misschien heeft meneer de wedstrijdrijder het goed aangepakt..
kan..
alles vervangen wat nodig is en zo.
maar dat kunnen we natuurlijk niet zien vanaf hier
Maak vooral foto's, deel wat je meemaakt!
we zijn benieuwd hoe de wereld van de vlotte auto bevalt