L
leon1
Guest
Je moet natuurlijk kopen wat jij leuk vindt! Niet wat anderen zeggen, als jij helemaal voor die Corvette wil gaan dan moet je dat natuurlijk niet laten! TA 04 is toch ook een mooi chassis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
leon1 zei:Je moet natuurlijk kopen wat jij leuk vindt! Niet wat anderen zeggen, als jij helemaal voor die Corvette wil gaan dan moet je dat natuurlijk niet laten! TA 04 is toch ook een mooi chassis?
kefman zei:Hier ben ik het niet me eens...
Voor recreatief gebruik is in het begin een TT-01 best wel oke maar na een tijdje wil je gewoon wat beters... ookal rij je zogezegt recreatief.
Een TA-05 is een auto die ligt tussen het beginnerssegment en het wedstrijdsegment en kan dan ook in de handen van een goede coureur de "competieauto's" behouden.
Verder kan je van een TA-05 in mijn ogen meer leren dan van een TT-01.
Die opmerking dat ze net zo hard gaan slaat ook nergens op.
leon1 zei:Grote kans dat die Corvette body wel past ja, ik heb die info voor die BMW body ergens gevonden, maar ik weet even niet meer waar.
Ik weet eigenlijk niet of een TA 04 minder goed is dan een TA 05.....iemand?
superdaantje zei:Ben nu een beetje aan het rond kijken voor de stuurinrichting ik vind een set van Tamiya nog vrij prijzig komt op 35 dollar uit voor een complete set en voor Yea Racing versie betaal je 12,50 zonder de lagers dan. (die heb ik hier nog liggen (MB30 metal bearing))
Foto van de stuurinrichting zoals Yea Racing die levert.
http://www.rcmart.com/catalog/images/yeah_rac_ta05-042.jpg
Welke kan ik het beste kiezen of welke opties zijn er nog meer?
Chris van der Hagen zei:De standaard besturing?
Mattijn zei:welke hop ups zijn eigenlijk MUST haves?
en ik heb nu een 19 T motortje en een 19 T pinion, welke spur moet ik erop zetten om de motor minder heet te laten worden (en ESC) onder het driften? de 70T of de 105T??
Mattijn zei:en ik heb nu een 19 T motortje en een 19 T pinion, welke spur moet ik erop zetten om de motor minder heet te laten worden (en ESC) onder het driften? de 70T of de 105T??