Tandwiel kapot maar nergens te vinden HELP!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Tijs, 11 dec 2018.

  1. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    Tijs...je moet je vader meevragen als je gaat rijden.
    Dan geef je hem de zender en nodig je hem vervolgens uit om een paar rondjes te rijden.
    Met een beetje geluk besteld je vader aan het einde van de dag zijn eigen auto en kunnen jullie samen knallen.
    Om je moeder in te pakken doe je het volgende.als ze zegt.....tijsssss is die hobby nu eindelijk weg dan pak je gauw de stofzuiger en maak je de beneden verdieping spik en span.daarna ruim je je kamertje op.na het lappen van de laatste raampjes door jou besteld jou moeder wellicht even een paar nieuwe bandjes.
    Je moet ze inpakken tijs.gewoon zorgen dat alles keurig schoon blijft.mocht dit alles niet werken dan kun je altijd nog zeggen; beter met de modelbouw knooien als bier drinken en jointjes roken.moet goed gaan.
    We horen wel hoe je thuisfont zich houdt onder deze aanbevelingen
    Grt Tom.
     
    ISOLA2 vindt dit leuk.
  2. Tijs

    Tijs

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    108
    Locatie:
    Gelderland/omgeving nijmegen
    Ga je tips uitvoeren dankjewel
     
  3. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    Ik weet zeker dat het werkt.
    Let maar op.je (jullie ) gaan nog lachen.
    Succes jongen.
    Zet.m op.
    Ps....had je wel eens gestofzuigt en je kamertje opgeruimd dan tijs?
    Grt Tom
     
  4. Tijs

    Tijs

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    108
    Locatie:
    Gelderland/omgeving nijmegen
    Ja hoor
     
  5. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    Netjuuuuusssss jonguhhhhh.
    Houdt dat vast
     
  6. Tijs

    Tijs

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    108
    Locatie:
    Gelderland/omgeving nijmegen
    Nou het plan met mijn vader vanmiddag gelijk uitgevoerd en hij vond het te gek hij gaat twijfelen of hij naar centerparks wil of een ijgen nitro gaat kopen had ik nooit verwacht haha ik stem voor de nitro centerparks is toch saai na 5 keer nu mama nog
    Bedankt voor de tip
     
  7. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    Heee...tof man.echt leuk om te horen.
    Niks toffer als samen knallen toch.
    Krijgt je vader vast geen spijt van.
    Tja ...wat betreft je moeder.
    Heeeeel lief zijn en goed helpen.
    Meer hoef jij vast niet te doen tijs.
    Ben benieuwd .
    Grt Tom.
     
  8. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    Trouwens....in centerparks hebben ze de laatste tijd veel kweuzels gesignaleerd.
    Die zijn met vele en heel eng.
    Beter niet heen gaan dit jaar.
    Beter die nitro auto .
    Maar wel dan een grote bos bloemen voor moeders dan natuurlijk.
     
  9. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    Ennnnn....je moeder heeft het rijk even voor haar zelf als jullie uit racen gaan.
    Prima argument haha
     
  10. Olaf Wevers

    Olaf Wevers Administrator Moderator team

    Lid geworden:
    15 mei 2018
    Berichten:
    507
    Locatie:
    Enschede
    @tom1972 en @Tijs

    Zoals eerder al aangegeven door Roelof, het forum is geen chatbox, graag dan berichten samenvoegen en niet steeds om de paar minuten weer een nieuwe post maken !!
     
  11. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    Dat is duidelijk.
     
  12. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/België
    Kies gewoon je favoriet (en) en werk daarmee. Verkoop iets, zorgt ook voor wat ruimte. Ik veronderstel dat je er meerdere hebt?
     
  13. Tijs

    Tijs

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    108
    Locatie:
    Gelderland/omgeving nijmegen
    Hey wen tijdje geleden alweer maar ik denk dat het tijd is voor een klijne update en ik heb wat nieuwe vragen. Er is een hoop verandert ik heb een tijdje met de lx1 gereden en heb een hoop lol gehad maar het ging me allemaal wat te langzaam (40-50 kmh) dus ik vond het vrij snel tijd voor een update en heb hem kunnen verkopen voor een hele mooie prijs (130 euro) . Toen heb ik dus een nieuwe auto gekocht en aangezien ik een enorme traxxas fan ben is het een traxxas jato 3.3 geworden die makkelijk 100 kmh haalt dus erg blij mee. Maar nu is de vraag traxxas heeft hun ijgen fuel maar kan dat nergens in de buurt kopen dus is het schadelijk om zo'n ding op normale fuel to rijden (16%)?
    VGR: Tijs
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Mja... als je hun site leest klinkt het meer als een "wij van WC eend adviseren alleen WC eend"
    https://traxxas.com/support/Fuel

    Alsof alle andere brandstoffen slecht zijn.
    Traxxas brandstof zal met de Nitromethaan en de Methanol niets anders zijn dan andere brandstoffen. Het grootste verschil zit in de gebruike oliën. Veel brandstof fabrikanten doen daar heel interessant over met speciaal voor de RC ontwikkelde oliën maar heel eerlijk voldoet bijna iedere goede (race) olie dat met methanol en nitro wilt mengen.

    Maarrrrrr...... vooral racebrandstoffen komen met iets minder olie en zijn daardoor ook minder vergevingsgezing als je iets te arm gaat. Dus een standaard brandstof, een offroad brandstof waar vaak 1% meer olie in zit of iets voor een RTR waar veelal 2% meer olie in zit is een betere keuze.

    Merlin Expert is bv een veel gebruikte brandstof onder de hobby rijders.
     
  15. Tijs

    Tijs

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    108
    Locatie:
    Gelderland/omgeving nijmegen
    Oké bedankt dan houd ik gewoon Merlin expert want die had ik al. Ben wel echt blij dat ik met nitro begonnen ben nu hebben. er een hele hoop lol mee en rijd nog maar heel wijnig electro. En vanwege de switch zit ik nu 4 dagen zonder auto echt ik weet niet wat ik moet doen de hele dag . Het sleutelen valt me ook reuzen mee ik vind het heel leuk om te doen en als ik iets niet snap stap ik op de fiets en ga ik naar de nodelbouwzaak die helpen me dan vaak heb al een hoop geleerd. Mijn vader heeft uiteindelijk trouwens geen rc gekocht maar de buurman en mijn opa wel dus genoeg rij maten.
    VGR: Tijs
     

Deel Deze Pagina