Team Associated B4 factory kit

He,

Gast rijden is gratis! Maar het kan niet zo zijn dat je het hele jaar door gratis gaat rijden natuurlijk....

Verder hoef je ook niet wakker te liggen van het lidmaatschap geld hoor! je bent nog onder de 18 jaar, dan is het €35 euro per jaar volgends mij.

Ik ben zelf helemaal met on-road gestopt, omdat off road veel leuker is :oops:

Mvg,
Joffrey

Nee, ik ga natuurlijk niet de het hele jaar door daar rijden en in die buurt zijn er nog veel meer plekjes waar je kan rijden bijv. bij die downhill mountain bike baan :D en rond die klimberg.

Greetz florian

Maar op het circuit is het natuurlijk het leuks, en het gezelligst 8)

Ik hoop je er nog eens te zien :lol:

Mvg,
Joffrey

Eef1972 zei:
Misschien dat jullie me kunnen helpen, want dit is voor mij als beginner onbekendterrein. De voorkant van mijn b4 is uitgevoerd met "Center Drilled Axles bestelnummer 1585" http://www.rc10.com/enlarge/1585.htm

Hoe kan ik hier wielen op monteren... ik heb op die as wel 2 busjes zitten die in me wiel past. Is een ringetje voldoende achter de schroef

gewoon as, lagers in de wielen, wielen erop en schroefje erop (schroefje van die foto) en 't is in orde :)

He maxx cellcrated rc freak

De verzendkosten kan je kiezen bij tower hobby's. ik had gekozen voor de airpost koste 25€.
Alleen als je een auto besteld gaat hij langs de doaune ik heb daar nog 73 kosten moeten op betalen. maar dan was hij nog altijd goed koper als in nederland (147 voor de auto en 73 kosten=220 €)

Ik heb ook nog andere onderdelen besteld en daar heb ik niets moeten op betalen.

kriske asso

ps: als je besteld bij tower hobby moet je goed kijken naat korting als je er besteld voor 150doller krijg je al 25 doller korting heb je de verzendkosten al terug.

hallo :lol:

dit lijkt iets voor mij !!!
zou ik er in belgie (niet online) voor 200 euro aangraken
zonder electronica (niet 2dehands)

greetzzz florian

mr-02 zei:
hallo :lol:

dit lijkt iets voor mij !!!
zou ik er in belgie (niet online) voor 200 euro aangraken
zonder electronica (niet 2dehands)

greetzzz florian

In duitsland wel rond de 220€
in belgie rond de €300

mr-02

daar is hij het goedkoopste,alleen is nog altijd 50€ meer als bij tower hobbies.
En met die 50 € kan je weer iets anders doen.

alleen je moet iets langer wachten als hij uit amerika komt.

kriske asso.

Ik denk dat ik volgend jaar ook een B4 of T4 ga kopen, hopelijk tegen die tijd is er al weer een B5/T5 ik vind persoonlijk de T4 mooier maar de B4 heeft ook wat :roll: ik wil nu dat offroad wel een keer proberen ik heb tot nu toe alleen maar onroad gehad !.

greetz florian

Gewoon is langs MVB gaan als er gereden wordt als ik en Edwin er ook zijn. Kan je zelf kijken wat je leuker vind en misschien ff rondje rijden om te kijken of je het leuk vindt.

Dan kan je wel bepalen misschien wat je leuker vind Truck of Buggy.

truck word echt weinig gereden op competitieniveau. clubniveau, soms interclub maar dat is alles.

buggy is gewoon crème de la crème :)

en Tower is zeker niet de goedkoopste hoor :)
RCboyz, stormerhobbies, ...., ... zoek maar eens :)

De goedkoopste site die ik kan vinden is www.speedtechrc.com maar daar zijn ze out of stock (het is z'on geweldig en populaire winkel :D)
bij RCboyz verkopen ze geen is een de B4 FT alleen maar de T4 FT en gewoon en bij stormerhobbies is die de zelfde prijs als bij tower misschien schelen de verzend kosten :? maar als speedtech weer in stock dan zou ik hem daar bestellen geen doane kosten en gewoon goeie service en de prijs is ook lager !!.

Greetz florian

die dat ik wil kopen is een bouwdoos

zal leuk worden voor een 12-jarige (ik dus)
voor hem te maken.

als ik hem heb en begonnen ben laat ik het hier wel weten :wink:

hallo,

voor op veren kan je lik rubbertjes kopen die de veren proper houd
dat je er over moet spannen.

hoe noemt dat?

Dust covers?
Sok (meer een hollandese verwoording :wink: )
Demper Kous.

Ik weet alleen niet of ze wel zo goed werken... Zie er het grote voordeel niet van.

Groet Robert

Back