Team Associated B4 factory kit

Iemand nog een paar 3977 en 6288 over die ik over kan nemen ? Pk is tijdelijk dicht en kan zo 123 op internet niet een adresje vinden behalve in het buitenland. En wil eigenlijk v.h weekend ff rijden.

3977 zijn 3/16 3/8 Ball bearings
6288 zijn 1/4 bh schroef.

Laat me ff weten als je wat weet....

Ik ga me ook wagen aan een B4 (FT) :D ik wou al eigenlijk een lange tijd een offroad maar ik ben zondag naar het BNK geweest en toen was ik om :lol:, verder komt er niks speciaals in gewoon een goeie motor regelaar enz. en dan zul je mij nog wel vaker bij mvb zien 8).
Ik heb nog 1 vraagje ik zal het meeste met een 12t rijden, een 12t grooved in een V2 huls wat voor pinion is daar het beste voor ? ik denk dat ik alleen 19t en 12t ga rijden, maar is het net zoals onroad dat je meerdere pinions nodig heb voor andere banen of kan je gewoon 1 of 2 pinions kopen voor verschillende banen, want ik denk dat ik alleen maar 1 pinion voor me 12t nodig heb omdat ik toch alleen maar op mvb en gewoon in de wildernis ga rijden en dat ik dan nog 1 pinion nodig heb als ik er een 19t in doe, kan iemand dit even opklaren voor mij :roll: :lol: :oops: ???

Florian

Bij je B4 boekje zit een heel mooi GearChart tabelletje. Ik gok dat je zo ongeveer een 20T 48DP tandwiel nodig gaat hebben, natuurlijk ook afhankelijk van de baan.

Groet Robert

tip voor je shocks 'smoother' te laten werken. Vandaag ook zelf ontdekt na hier en daar eens wat opgevangen te hebben :)

ik heb het gedaan bij piston 2

de 2 gaatjes iets conisch gemaakt en aan dezelfde kant de pistonrand iets afschuinen. Monteren met de conische kant naar boven (nogal wiedes) en je zal merken dat de shock een pak 'smoother' gaat.

op eigen risico als je je pistons verneukt niet komen klagen :)

Robert K zei:
Bij je B4 boekje zit een heel mooi GearChart tabelletje. Ik gok dat je zo ongeveer een 20T 48DP tandwiel nodig gaat hebben, natuurlijk ook afhankelijk van de baan.

Groet Robert

bijna, op een 12w een 21T, op een 11w een 20T,.... . Met een 81T spur

Vrijdag 7 April op jacht naar 3 Associated Dozen 2x een B4 Ft en 1x een T4 :o

Nu maar hopen dat ze ze daar verkopen voor een leuke prijs.

Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken......

Ik neem aan dat er weer een mooi verslag van komt Pasqual?

Groet Robert

Van een B4 :? iedereen heeft een B4, tenzij pasqual hem speciaal gaat maken :D ik ga zelf niet mijn B4 speciaal maken ik ga alleen wat dirt hawg tires kopen voor het vrijetijds rijden (het zo gezegde bashen :D).
En robert wanneer komt jou B4 ? :P :lol: :wink:.

Florian

Pasqual zei:
Vrijdag 7 April op jacht naar 3 Associated Dozen 2x een B4 Ft en 1x een T4 :o

Nu maar hopen dat ze ze daar verkopen voor een leuke prijs.

ik vrees ervoor....

waarom 2? je hebt toch maar 2 handen?

1 B4 FT voor de Belastingdienst (lees Pasqual)
1 T4 voor de Belastingdienst (lees Pasqual)
1 B4 FTvoor Edwin
:mrgreen: (ik zal je ff terug pakken Pasqual :wink: )

Groet robert

Idd

1x B4 FT voor Pasqual
1x B4 FT voor Florian
1x T4 voor Edwin

De belasting centen worden voor iets anders gebruikt ;) De centen van de ziektenkosten terug gave worden voor de B4 gebruikt :p Bij duitse online shops voor 239 euro gezien dus moet wel voor die prijs daar kunnen vinden of voor iets meer. 250 euro is het max wat ik wil uitgeven anders toch maar in HK of US bestellen. Waar je dan toch ook bijna net zo veel kwijt ben door de 45 dollar verzendkosten. Plus dat je dan nog moet hopen dat je geen belasting moet betalen dan ben je veel meer kwijt :(

Is idd niks geworden op de beurs. Edwin heeft wel een T4 gescored.

Maar de B4's zijn nu onderweg uit Hong Kong heb ook gelijk een Futuba S9451 mee besteld die in mijn B4 komt. Zo maar ff snel langs PK om wat Green slime te halen en een 21 en 20T pinion.

Die van mij komt toch lekker eerder :D. die van pasqual en mij zijn echt bijna het zelfde want ik heb ook een S9451 servo gekocht
allebei alu shock ringen allebei orion V2 alleen heeft pas met blauwe endbell
en ik met zwarte, en alleen ik heb van die dirt hawg tires (voor & achter) voor de keren dat ik niet op mvb rij.

Florian

Ik heb de zwarte maar dan HT (High Torque) dus geschikt voor offroad :wink:

Back