Team Associated B4 factory kit

ok ik d8 dat ergens gelezen te hebben hoor sorry

Blue - 5mm armature web, enduro brushes, off-road winds
Black - 4mm armature web, enduro brushes, touring winds
Green - 4 mm armature web, sprint brushes, off-road winds
Purple - 4mm armature web, Sprint brushes, touring winds

(zag ik staan op de site)

De b4rs en t4rs zijn die ook al leverbaar?
Ik ga denk ik een t4 kopen nog voor de zomer.
die rs lijkt me wel wat daar zit standaart al een 17t reedy moter in.

T4 Team Kit en de B4 Stealth zijn nog aardig op voorraad bij aardig wat winkels. En bij sommige ook nog de RTR versie.

ROAL had nog een RTR versie staan.

Maar als het goed is moeten alle modellen aan het einde van April weer leverbaar zijn.

Eef1972 zei:
Wat voor pinon zou je het beste kunnen gebruiken bij een novak 5500 ?

kijk eens in je manual wat er staat bij een 10 turns, probeer die eens dan dan kijken wat je wagen doet en eventueel een tand lager of hoger.

Of in de handleinding van je motor kijken. Bij mij GTB staat precies welke pinion ik er op moet doen voor de B4 en ook voor andere auto's van Losi en Associated.

Dank beide ;-) zie dat er beide een andere waarde wordt geadviseerd.
We gaan het morgen maar is uit proberen.

Iemand trouwens nog een mooie oplossing gevonden om die dike kabels weg te werken..

sjah.... 'mooi' gewoon de draden kort houden, door de de achterste (duh..) shocktower en eventueel vastleggen met strips, van die toetrekdingen (zip ties)

Ja zo had ik het al gedaan. maar vind dit niet echt de handigste oplossing..

Kijk wel ff, hoe we dit gaan doen...

Ik ben nu ook in bezit van een FT B4, zover vind ik het mooie spullen omdat die nog niet is gebouwd :P, ik post binnenkort wel wat foto's :D

Florian

Florian de B4 al in elkaar?

Die van mij gaan ze vandaag pas shippen :( Hij was toch niet op voorraad en is gister weer binnen gekomen. Onder tussen heeft Edwin een mailtje gehad dat de BJ4 Worlds Edition ook klaar staat voor het shippen en ik kan zijn preorder plek overnemen dus binnen 2 weken staat er ook een BJ4 Worlds Edition in Nieuwerkerk :) Alleen nog ff een setje 4WD banden regelen voor de Bj4 en dan kan ik daar ook mee gaan knallen op MVB met de GTB erin.

Misschien leuk, om even te weten met wat voor banden jullie rijden. Ik had bij mijn B4 al een setje spare banden maar ik ben wel benieuwd wat jullie gaan gebruiken of rijden.

Tevens nog vraagje, het boutje op het achterwiel wordt na een tijdje gloeiend heet. Lijkt me niet goed, hebben jullie hier ook last van of hebben jullie enig idee wat ik hier tegen kan doen.

Lees graag jullie reactie's

misschien ff :offtopic: maar team losi komt ook met een nieuwe buggy aan de XXX-CR Competition 2WD Buggy Kit, leverbaar vanaf 15juni.

Dus nu terug :ontopic:

Als het boutje gloeiend heet wordt moet je toch eens in je aandrijf lijn kijken. Lopen de lagers nog soepel? Loopt je wiel niet aan op de hub? Enz.. Die warmte zal hoogstwaarschijnlijk onwtikkeld worden, door wrijving in je aandrijflijn.

Groet Robert

Welk boutje bedoel je die bij je slipper?

Nog geen idee welke banden het gaan worden voorlopig even de standaard banden die er bij geleverd worden. Bij de BJ4 ga ik denk ik voor Hole Shot banden die doen het wel goed op het circuit van MVb onder een 4WD hoorde ik.

Pasqual zei:
Welk boutje bedoel je die bij je slipper?

Nog geen idee welke banden het gaan worden voorlopig even de standaard banden die er bij geleverd worden. Bij de BJ4 ga ik denk ik voor Hole Shot banden die doen het wel goed op het circuit van MVb onder een 4WD hoorde ik.
Het boutje waar je het achterwiel mee vast zet.
Die wordt heet...

@Robert K
Maar wat is een hub ? bedoel je de daar de wielnemer mee ?

Back