Of had je je banden niet eens vastgelijmd?
Zeker wel! Maar als je banden maximaal balloonen, en vervolgens nog harder gaan draaien dan zal de centrifugale kracht toch ergens naartoe moeten. Naar buiten, en dus de band los van de velg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of had je je banden niet eens vastgelijmd?
Zeker wel! Maar als je banden maximaal balloonen, en vervolgens nog harder gaan draaien dan zal de centrifugale kracht toch ergens naartoe moeten. Naar buiten, en dus de band los van de velg.
is die maas en waal baan wel geschikt voor 1/10 buggy's? lijkt me een beetje grove ondergrond. wellicht wil ik ook wel lid worden
Iets langere schroefjes aan de onderkant en een paar spacers ertussen, dan moet het wel gaan. Ik had hier ook last van in mijn Pro10. Daar gebruik ik dezelfde battery posts als de B44...
#9785 B44 FT LiPo Cradle
Dat is de lipo cradle die je nodig hebt...
Probeer deze anders eens... Die zijn langer dan de 5/8"...
- 6923 4-40 x 3/4" Flat Head Socket Screw
- 7672 4-40 x 7/8" Flat Head Socket Screw
Beide Associated nummers...
zo wat een geweld zeg hehehe wat koste de bouwpakket?
Ik ben ff de weg kwijt 5/8" geeft toch de dikte van de schroef aan??
Nee, da's de lengte van de schroef. De dikte wordt weergegeven door de 4-40. Deze maat is het meest gebruikt in amerikaanse auto's (zeg maar de M3 van de VS).
Iets langere schroefjes aan de onderkant en een paar spacers ertussen, dan moet het wel gaan. Ik had hier ook last van in mijn Pro10. Daar gebruik ik dezelfde battery posts als de B44...
#9785 B44 FT LiPo Cradle
Dat is de lipo cradle die je nodig hebt...
In principe zou hij plat op het chassis moeten komen maar als er ruimte is dan zou ik er een 2mm spacer onder leggen zodat hij de lipo's echt vast houd... Maar volgens Asso komt hij plat op het chassis...
Schroef ze van je RC8 af ;-) Die kan je gebruiken, dan heb je asso blauw.