Team Losi LST2 - XXL 1/8 brushless monstertruck (& Muggy)

Ziet er mooi uit zo Bart! Wat voor plaatje heb jij onder je esc zitten??

Is dat de 6s 40c 5000 lipo?

Laatst bewerkt:
Net even de wagenhoogte gemeten, met de lipo erin heb ik hem van 50 cm neergegooid en dan heb ik precies 49 mm bodemspeling.

Kijk, dat is een aardig verschil met wat ik heb. :P Heb zelf van een halve meter gegooid 94mm bovemvrijheid. :mrgreen:

Pic's van mijn LST2. :)

DSC01737.jpg

DSC01738.jpg

DSC01739.jpg

DSC01740.jpg

Ziet er mooi uit zo Bart! Wat voor plaatje heb jij onder je esc zitten??

Is dat de 6s 40c 5000 lipo?

Dat is idd de Turnigy 6s40c5000mah lipo.

Ik heb dit alu plaatje voor de regelaar:

PA040022.jpg

Het is een plaatje met voorgeboorde gaatjes voor een Traxxas hold down voor de mamba monster. Degene van wie ik 'm heb gekocht gaat meer alu delen maken voor de XXL: link

klopt maar ik heb veel plattere banden.
Heb net ook een setje van Bart gekocht met dat soort banden, dan ga ik hem nog eens opmeten.

Ik hou mooi de bandjes op de LST die er nu op zitten. :) bevallen perfect, mooie all-terrain wieltjes en op straat doen ze het ook goed.
enige nadeel is het gewicht. mja, daarvoor komt er dan ook een 1717 in.
Moet nu alleen nog even een MMM regelaar opscharrellen. en de motorsteun, single speed overbrenging, aftershock gearbox en lipo tray bestellen.

Tim, tipje voor je motor mount en single speed: Tdracing heeft een holiday sale.

Hadden ze dat niet 3 weken eerder kunnen doen????

@Klamath welke motor mount ga je gebruiken voor de 1717?? past die op de tdracing? Nu ik dit zit te typen denk ik dat zou je natuurlijk ook zelf ff kunnen proberen:D

Ja, daar baalde ik ook een beetje van. Wel meteen even een 4mm swivel plate besteld voor als de 1717 komt. De 1717 past op de TD mount, als je de 4mm swivel plate hebt.

zit wel te denken aan de DT mount ja.

PS, wat voor as heeft de 1717 eigenlijk? is dat geen 6mm as? zo ja, waar kan ik dan kijken voor tandwielen? heb tot nu toe alleen nog maar 5mm pinions gezien.

Laatst bewerkt:
Als het goed is heeft de 1717 nu gewoon een 5mm as. Bij de eerste serie zaten er 6mm assen in.

1717 specs:
Shaft 5mm
Diameter 2.0" (49.5mm)
Height 3.4" (85mm)
Wire Connector 6.5mm
Shaft length from motor face 0.8" (21mm)

gelukkig... dan heb ik nog pinions zat liggen. :)

Iig zijn de motormount en de spurgear houder besteld bij TD-Racing. ben benieuwt wanneer het binnen komt. (en de CC motor uiteraard. :mrgreen:
Lipo's heb ik nog, dus dan alleen nog even de Aftershock gearbox en een MMM regelaar, en de LST is electro.
(Lipo bak moet ik even kijken.. mischien dat ik er zelf eentje maak van alu. )

edit: Aftershock bak ook maar besteld. :) nu dus alleen nog een MMM regelaar, en een lipo bakje fabriceren. en ik ben in het principe klaar. :) (Heb nog een 25kg servo liggen die ik als stuurservo kan gebruiken. ok ik laat de 2 graupner MG servo's zitten die die nu heeft.)

Nu het moeilijkste van allemaal.... wachten op de onderdelen. :(

Laatst bewerkt:
hmmm.. dan moet ik maar even afwachten wat ik krijg. Hopelijk een met een 5mm as.
In het ergste geval de as maar iets afdraaien dan. (of kijken naar een goed 6mm pinion uiteraard)

Zo ik ga ff jullie discussie beeindigen. Ik heb hier 2 1717 motoren ligen uit de CC sale en beide 5mm!! De 1717 heli die ik eerst kreeg zijn inderdaad 6mm maar die hebben ze gratis vervangen voor de car versie. Heb er nu dus 4 :D

Back